گوشی آلکاتل Idol ۵ دوباره در GFXBench قرار گرفت

عصر کالا- در چند هفته گذشته یک دستگاه آلکاتل به شماره ۶۰۶۰ در GFXBench دیده شد. این بار نیز همین دستگاه با شماره مشابه در این بنچ مارک قرار گرفته، با این تفاوت که برخی از مشخصات آن متفاوت است.

گوشی آلکاتل Idol ۵ دوباره در GFXBench قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، پیش از این آلکاتل 6060 با یک اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت رم و کارت گرافیکی Adreno 506 در بنچ مارک قرار گرفته بود اما این بار این دستگاه با پردازنده Mediatek Helio P20، رم 2 گیگابایت و کارت گرافیک Mali-T880 GPU در GFXBench قرار گرفته است.
    سایر موارد، مشابه اطلاعات قبلی است از جمله: دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط کیفیت 4K و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و همچنین یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل. اما آنچه عجیب به نظر می رسد این است که در هر دو صفحه بنچ مارک، نسخه های متفاوتی از سیستم عامل اندروید نشان داده شده است.

    دستگاه قبلی با SD625 با اندروید 7.1.1 در این فهرست قرار گرفته اما دستگاه جدید با نسخه 7.0 قرار داده شده است. احتمالاً شرکت آلکاتل در حال بررسی هر دو نسخه نرم افزاری است و در نهایت اگر نسخه 7.1.1 آماده نشود از اندروید 7.0 در گوشی خود استفاده می کند.

    همچنین این احتمال وجود دارد که دو مدل متفاوت از این دستگاه در حال تولید باشد ـ ممکن است مدل دیگر Idol 5(S) باشد ـ که یکی از این مدل ها انحصاراً در آمریکا و دیگری در بازار دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر