سهولت استفاده از لوازم خانگی سامسونگ برای معلولین

عصر کالا- سامسونگ اخیرا برای معرفی محصولات کاربردی تر برای تمام اقشار جوامع، تلاش کرده تا در طراحی لوازم خانگی سامسونگ، و دسترسی آسان به این لوازم، اقشاری که با معلولیت های مختلف مواجه هستند را نیز در نظر بگیرد.

سهولت استفاده از لوازم خانگی سامسونگ برای معلولین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، در تحقیقی که سامسونگ به این منظور انجام داده، مشکلات قشر کهنسال در هنگام استفاده از لوازم خانگی نیز در نظر گرفته شده است.

    سامسونگ در یک گردهمایی از این افراد دعوت کرد تا دیدگاههای ارزشمند خود را در این مورد ارائه دهند و این امر سبب آشکار شدن روش های جدیدی برای دسترسی به وسایل خانگی می شود.

    سامسونگ در حال طراحی ابتکارتی است که استفاده از لوازم خانگی سامسونگ را برای این دسته از کاربران نیز ساده تر می کنند.

    در این بررسی ها از جدیدترین یخچال فریزرها، ماشین لباسشویی ها و کولرها و فرهای برقی سامسونگ و تاثیر پشتیبانی از صدا بر کاربرد آنها استفاده شده است.

    برخی از لوازم خانگی سامسونگ مانند یخچال فرزیزهای جدید Family Hub و جاروبرقی های سامسونگ، از تکنولوژی تشخیص و راهنمایی صوتی برخوردارند که استفاده از آنها را برای همگان ساده می کند.

    به این ترتیب حتی افراد نابینا هم می توانند به راحتی به بسیاری از اطلاعات مفیدی که لوازم خانگی هوشمند فراهم می کنند دسترسی داشته باشند.

    سامسونگ، بروزرسانی های مداومی را برای این دسته از لوازم خانگی راه اندازی می کند. علاوه بر آن، صفحه نمایش به کار رفته در یخچال فریزرهای ساموسنگ به گونه ای طراحی شده که کاربرانی که کوررنگی دارند هم می توانند این صفحه را سیاه یا سفید کنند تا نوشته ها را به راحتی بخوانند و حتی افرادی که قد خیلی کوتاهی دارند هم می توانند ارتفاع این صفحه نمایش را تنظیم کنند.

    سامسونگ هر روز به دنبال روش های جدیدی است تا استفاده از لوازم خانگی پیشرفته و کاملا مدرن خود را برای تمام افراد جوامع تسهیل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر