تجهیز گوشی جدید شیائومی به قابلیت انیموجی اپل

عصر کالا- قرار است گوشی جدید شیائومی همانند گوشی‌های آیفون، به قابلیت انیموجی مجهز شود.

تجهیز گوشی جدید شیائومی به قابلیت انیموجی اپل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شیائومی قرار است در رویداد بزرگی که در تاریخ 31 ماه مه میلادی - 10 خرداد - در شهر شنزن چین برگزار می‌شود، از محصولات جدید خود از جمله گوشی می 8، می بند 3 و رابط کاربری MIUI 10 رونمایی کند.

    حالا در حالی که تنها دو روز به رونمایی رسمی از گوشی و محصولات جدید شیائومی باقی مانده است، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد می 8 نیز به قابلیت انیموجی ( animoji) گوشی‌های آیفون اپل مجهز است.

    قابلیت انیموجی که در جدیدترین پرچمدار اپل یعنی آیفون 10 وجود دارد، در هیچ کدام از برندهای موبایل حتی سامسونگ نیز وجود ندارد و این امر می‌تواند محبوبیت گوشی‌های شیائومی را به صورت قابل توجهی بالا ببرد.

    چند روز پیش بود که تصاویر و مشخصات گوشی می 8 شیائومی تنها یک هفته قبل از رونمایی رسمی آن، در فضای مجازی منتشر شد و لو رفت.

    این مشخصات منتشر شده از گوشی هوشمند شیائومی مدل می 8 نشان می‌داد که صفحه نمایش این پرچمدار 6.2 اینچی است و به یک اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر نیز مجهز است. از این تصاویر و اطلاعات لو رفته همچنین می‌توان دریافت که گوشی شیائومی می 8 به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن و کیفیت تصویر 1080 در 2280، تراشه پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام، حافظه‌ رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه‌ 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI با نسخه سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد بود.

    شرکت اپل در گوشی جدید آیفون ایکس یا آیفون 10 خود، از این نام به‌عنوان قابلیت جدیدی استفاده کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد با تغییر حالات چهره خود، ایموجی یا شکلک‌های متفاوتی را بوجود بیاورند. این قابلیت که با فناوری هوش مصنوعی و تشخیص چهره هوشمند کار می‌کند، قادر است چهره و حالات چهره کاربران را تشخیص داده و بر اساس آن حالت اعم از عصبانی یا خوشحال بودن و غیره، ایموجی یا شکلک‌های متناسب با آن را ایجاد کند.

    همچنین برآورد می‌شود این گوشی هوشمند جدید 172 گرم وزن داشته باشد و از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت بهره ببرد. البته باید همه این اطلاعات را تا زمانی که این شرکت به طور رسمی صحت آن‌ها را تایید کند، کنار گذاشت و تا برگزاری رویداد رونمایی شیائومی از محصولات جدیدش منتظر ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر