انتشار نخستین تصاویر از گلکسی نوت ۷ بازسازی شده

عصر کالا- چنانچه پیگیر اخبار مربوط به دنیای فناوری و علی الخصوص پرچمدار گذشته سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ بوده باشید، حتماً مطلع هستید که کمپانی کره ای در صدد است در آینده ای نزدیک، نسخه بازسازی شده از موبایل نگون بخت خود را روانه بازار برخی کشورها کند. حال نخستین تصاویر از تلفن همراه هوشمند مورد اشاره منتشر شده است.

انتشار نخستین تصاویر از گلکسی نوت ۷ بازسازی شده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ بر اساس گزارشی که توسط وبسایت ویتنامی Samsung VN به فضای وب راه یافته، نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 قرار است با شماره مدل SM-N935 روانه بازار شود. گجت مذکور به اندروید 7.0 نوقا نیز آپدیت شده و نکته قابل توجه این است که این بار سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت به جای باتری اصلی 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

    گلکسی نوت 7 بازسازی شده با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی روانه بازار می شود
    در حالی که کماکان نگرانی هایی در رابطه با باتری تعبیه شده در گلکسی نوت 7های بازسازی شده وجود دارد اما می بایست اشاره کرد که بدون شک سامسونگ اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد و این بار تست های سخت گیرانه هشت مرحله ای را برای باتری های مورد استفاده انجام خواهد داد تا از سلامت آنها اطمینان خاطر کسب کند.

    ناگفته نماند در حال حاضر مشخص نیست نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 در چه کشورهایی عرضه خواهد شد اما همانطور که پیشتر نمایندگان سامسونگ نیز اعلام کرده اند «دستگاه های یاد شده در کشورهایی که امکان پذیر باشد به صورت نسخه ریفربیشد یا برای اجاره در اختیار علاقه مندان قرار خواهند گرفت.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر