تولید سریعترین و سبک ترین حافظه خارجی دنیا توسط سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ امروز اعلام کرد جدیدترین درایو قابل حمل SDD T۵ را معرفی می کند که تحولی شگفت انگیز را در عملکرد محصولات حافظه خارجی ایجاد می کند.

تولید سریعترین و سبک ترین حافظه خارجی دنیا توسط سامسونگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، این تراشه با استفاده از تکنولوژی 64 لایه V-NAND سامسونگ ساخته شده که با حفظ حداکثر ایمنی داده های رمز گذاری شده، سرعت انتقال آنها را نیز چندین برابر می کند.

    تراشه جدید سامسونگ، این امکان را برای کاربران ایجاد می کند تا به سرعت و به آسانی به ارزشمندترین داده های خود در هر جا و هر زمانی دسترسی داشته باشند.

    تیم سامسونگ معتقد است که این بزرگترین تحول ایجاد شده در درایوهای حالت جامد و حافظه قابل حمل است و ابتکاری بی نظیر را در این زمینه ایجاد کرده است.

    سامسونگ اطمینان دارد که این محصول جدید، فراتر از انتظار مشتریان از یک حافظه خارجی است و بیشترین سرعت و یک طرح جامد بسیار سبک و قابل حمل را در اختیار کاربران قرار داده است.

    سرعت این تراشه جدید حافظه بیش از 540 MB/s است که حدود 4.9 برابر سریعتر از سایر محصولات HDD خارجی است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی و با بالاترین سرعت ممکن به داده ها دسترسی داشته باشند.

    تراشه T5، کوچکتر از یک کارت عابر بانک است و وزنی معادل 51 گرم دارد و در داخل آن از چهارچوبی استفاده شده که در برابر ضربه، مقاوم بوده و جدیدترین آپدیت های نرم افزاری را نیز دریافت کرده است.

    اپلیکیشن موبایل آن نیز برای گوشی های اندروید و تبلت ها تولید شده است. در این محصول جدید سامسونگ از دو کابل رابط برای افزایش سازگاری با دستگاههای مختلف استفاده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر