انتشار جی‌میل جدید برای گوشی‌های کم‌حافظه

عصر کالا- گوگل به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن جی‌میل را تحت عنوان Gmail Go، برای گوشی‌های اندروید با ظرفیت حافظه پایین منتشر کرده است.

انتشار جی‌میل جدید برای گوشی‌های کم‌حافظه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مدت‌هاست بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی که ظرفیت حافظه پایینی دارند، از عدم پشتیبانی سرویس آنلاین پست الکترونیک جی‌میل در گوشی‌های خود ناراضی بوده و گله و شکایت‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

    حالا غول تکنولوژی گوگل تصمیم گرفته است که با ارائه نسخه جدیدی از سرویس جی‌میل تحت عنوان Gmail Go، از گوشی‌هایی با ظرفیت حافظه کمتر و پایین‌تر نیز پشتیبانی کند و به بدین ترتیب رضایت و خشنودی این دسته از کاربران را جلب کند.

    سرویس آنلاین پست الکترونیک جی‌میل گو (Gmail Go) در گوشی‌هایی حتی با ظرفیت حافظه 512 مگابایت و یک مگابایت هم قابل دسترسی و استفاده است. این سرویس در نسخه Android Go که هم زمان با انتشار نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید در دسامبر سال گذشته 2017 میلادی منتشر شد، در تمامی دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند با حافظه ظرفیت پایین به راحتی قابل استفاده است.

    طبق گزارش‌های منتشر شده، کاربران بسیاری در کشور هند از عدم توانایی و دسترسی به سرویس پست الکترونیک گوگل (جی میل) شاکی بودند که حالا با انتشار چنین نسخه جدیدی، قادر خواهند بود تمامی پیام‌های دریافتی را به راحتی مشاهده کرده و پیام‌های مورد نظر خود را نیز به مخاطبانشان ارسال کنند.

    در سالهای اخیر، شبکه‌های اجتماعی و غول‌های تکنولوژی به فکر افتاده‌اند که برای آن دسته از کاربرانی که از سرعت اینترنت پایین یا حافظه گوشی کمتری نیز برخوردارند، تمهیداتی را بیندیشند تا کاربران در کشورهای جهان سوم و در حال توسعه نیز بتوانند در فضای مجازی ارتباط برقرار کرده و از قابلیت‌های گوناگون آن بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر