مشخصات Galaxy S۸ Active فاش شد

عصر کالا- چند سالیست که سامسونگ، در کنار عرضه پرچمداران سری گلکسی اس، مدل جدید و البته جان سختی را با پسوند اکتیو (Active) روانه بازار می کند که علاوه بر مجهز بودن به مشخصات فنی قدرتمند، از مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربات سخت و آسیب های احتمالی برخوردارند.

مشخصات Galaxy S۸ Active فاش شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه«عصر کالا» به نقل از تک شات،چند سالیست که سامسونگ، در کنار عرضه پرچمداران سری گلکسی اس، مدل جدید و البته جان سختی را با پسوند اکتیو (Active) روانه بازار می کند که علاوه بر مجهز بودن به مشخصات فنی قدرتمند، از مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربات سخت و آسیب های احتمالی برخوردارند.
    در همین رابطه، امروز مشخصات مربوط به اسمارت فونی با شماره مدل SM-G892A در فضای وب رویت شد که گفته می شود همان گلکسی اس 8 اکتیو مورد انتظار است و منحصراً توسط اپراتور مخابراتی ای تی اند تی عرضه خواهد شد.

    شنیده ها حاکی از این است که این کهکشانی جان سخت، از استاندارد MIL-STD-810G برخوردار است و این یعنی، مقاومت بالای این محصول در برابر سقوط از ارتفاع. همچنین، گواهینامه IP68 نیز حکم بر ضدآب بودن و همچنین مقاومت آن در برابر نفوذ گرد و غبار می دهد.

    از آن جایی که سابقه نشان داده که همواره مدل های اکتیو از باتری قوی تری در مقایسه با مدل های اصلی برخوردارند، پیش بینی می شود که گوشی امسال نیز به این قابلیت مجهز خواهد بود. اگر خاطرتان باشد گلکسی اس 7 به باتری 3000 میلی آمپری و مدل اکتیو به باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده بود.

    در خصوص سایر ویژگی های احتمالی این گوشی نیز می توان به مواردی همچون صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی و دوربین اصلی 12 و سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

    سامسونگ با عرضه این گوشی، قصد دارد تا گزینه ای ایده آل را پیش روی خریدارانی بگذارد که همواره نگران بروز اتفاقات پیش بینی نشده برای گوشی خود هستند و از این طریق، می توانند بدون کوچک ترین نگرانی، کار با اسمارت فونی قدرتمند و در عین حال زیبا را تجربه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر