سیستم تاچ آی‌دی اپل به پشت آیفون می‌رود

عصر کالا- شایعات پیرامون آیفون ۸ بسیار است ولی اکثر آنها در برخی قسمت ها نظیر بهره مندی از نمایشگر اولد، شارژ بی سیم، ماژول دوربین دوگانه عمودی و استفاده از شیشه و فولاد ضد زنگ در طراحی بدنه اتفاق نظر دارند اما مسئله ای که به شک و شبهه تبدیل شده، وجود یا عدم وجود حسگر تشخیص اثر انگشت است. حال مؤسسه CLSA واقع در هنگ کنگ اعلام کرده آیفون ۸ از سنسور مذکور در پنل پشتی خود برخوردار است.

سیستم تاچ آی‌دی اپل به پشت آیفون می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ تحلیلگران مؤسسه CLSA معتقدند حسگر اثر انگشت در پنل پشتی آیفون 8 و زیر لوگوی اپل قرار می گیرد
    بر اساس تصاویر شماتیکی که CLSA طراحی کرده، سنسور اثر انگشت Touch ID کمی پایین تر از لوگوی اپل واقع در پشت موبایل جای خواهد گرفت. در همین رابطه «سباستین هو» و «برایان چن» تحلیلگران مؤسسه هنگ کنگی عنوان کرده اند:

    بنابر گزارشات دریافتی از زنجیره تأمین قطعات، اپل کماکان خواهان بهره مندی از امنیت بالا و راحتی استفاده از حسگر تشخیص اثر انگشت بوده و آن را برای پرداخت های بانکی لازم می داند. از این رو احتمال می رود آیفون 8 همانند گلکسی اس 8، سنسور را در پشت خود جای دهد.

    گفتنی است تصاویر مورد بحث بار دیگر به ماژول دوربین دوگانه عمودی دستگاه اشاره دارند و علاوه بر آن ماژول هایی اضافی هم در کنار دوربین سلفی حضور دارند که احتمالاً به سیستم تشخیص چهره سه بعدی مربوط می شوند.

    همچنین لازم است اشاره شود که طبق دیاگرام های رسم شده مذکور، آیفون 8 دارای طول و عرضی 144 و 71 میلی متری است که کمی از آیفون 7 بزرگتر بوده اما کماکان از آیفون 7 پلاس کوچکتر است. علاوه بر آن چنانچه ابعاد در نظر گرفته شده توسط CLSA درست و دقیق باشند، آیفون ادیشن از ضخامتی 7.69 میلی متری برخوردار خواهد بود.

    ناگفته نماند در گزارش مورد بحث بیان شده که چالش های فنی موجود در فرآیند ساخت آیفون 8، می تواند عرضه آن را تا ماه اکتبر و یا نوامبر به تأخیر بیندازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر