شیوه جالب «اپل» برای فروش محصولاتش!

عصر کالا- یک شرکت بیمه در امریکا که متخصص ارائه پکیج‌های درمانی به افراد سالمند است، برای نخستین بار کمک هزینه خرید اپل واچ را به مشترکین خود ارائه می‌کند.

شیوه جالب «اپل» برای فروش محصولاتش!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ،  اوایل ژانویه امسال میلادی، اپل از همکاری خود با شرکت‌های ارائه دهنده برنامه ملی بیمه تامین اجتماعی امریکا یا «مدیکر» (Medicare) برای پرداخت کمک هزینه اپل واچ خبر داد. حال شرکت Devoted Health برای نخستین بار موفق به انجام چنین کاری می‌شود.

    شرکت مذکور قصد دارد با کمک 150 دلار در سال، هزینه اپل واچ را برای مشترکین خود پوشش دهد. اپل واچ سری 3 درحال‌حاضر به نرخ 199 دلار فروخته می‌شود که با احتساب کمک هزینه 150 دلاری، افراد می‌توانند آن را به نرخ 50 دلار خریداری کرده یا به سراغ اپل واچ سری 5 بروند.

    شرکت Devoted اعلام کرده که مشترکین می‌توانند از کمک هزینه سالانه علاوه بر خرید اپل واچ، برای پرداخت هزینه کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف نیز استفاده کنند.

    شرکت ذکر شده ساعت هوشمند اپل را «یک فناوری در کلاس جهانی» نامیده و می‌خواهد با پرداخت کمک هزینه آن، مشتریان خود را از مطب پزشک دور نگه دارد. پیش‌بینی می‌شود پس از اقدام شرکت مذکور، شرکت‌های دیگر نیز به تقلید از آن خدمات مشابهی را ارائه دهند.

    اپل موضوع سلامتی را در اپل واچ جزو یکی از اولویت‌های خود قرار داده و با فرستادن داده‌های آن به مراکز درمانی به بهبود وضعیت سلامت کاربران کمک می‌کند. این گجت هوشمند از قابلیت هایی همچون تشخیص سقوط، پایش ضربان قلب و قابلیت‌های دیگر برخوردار است.

    ساعت هوشمند اپل حتی توانایی نجات جان انسان‌ها را هم دارد. اواخر شهریور ماه خبری منتشر شد که در آن فردی به کمک قابلیت تشخیص سقوط این ساعت هوشمند (Fall Detection) از مرگ نجات یافته بود.

    استارتاپ Devoted سال گذشته پس از جمع آوری 300 میلیون دلار کمک مالی، حدوداً 1.8 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر