نتایج بنچمارک اوپو R۱۱ در گیک‌بنچ منتشر شد

عصر کالا- همانطور که می‌دانید زمان زیادی تا رونمایی رسمی گوشی اوپو R۱۱ نمانده و احتمالا تا یک هفته دیگر شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. حال به تازگی نتیجه حاصل از بنچمارک پردازنده این گوشی در وبسایت گیک‌بنچ منتشر شده است.

نتایج بنچمارک اوپو R۱۱ در گیک‌بنچ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ، با توجه به اینکه رندرهای رسمی این گوشی و تیزر رسمی آن پیشتر رونمایی شده‌اند، احتمالا چیز زیادی برای سورپرایز شدن در 11 ژوئن باقی نمانده، که علاوه بر این اطلاعات، حالا کارایی حاصل از آزمایش پردازنده اوپو R11 نیز در گیک‌بنچ به نمایش درآمده است.

    نتایج حاصل از بنچمارک اوپو R11 تفاوت چندانی با دستگاهی که چندین روز پیش با نام Heart در گیک‌بنچ منتشر شده بود ندارد. در حقیقت نتایج آزمایش هر دو گوشی در قسمت تک هسته‌ای برابر با 1588 است. با این حال در بخش چند هسته‌ای گوشی هوشمند کمپانی اوپو بهتر ظاهر شده و موفق به کسب امتیاز 5780 گشته که این رقم نسبت به Heart با 5455 امتیاز، رشد 6 درصدی دارد. باتوجه به اینکه گوشی Heart مجهز به اسنپدراگون 660 بوده، می‌توان نتیجه گرفت که گوشی اوپو R11 از پردازنده قدرتمندی برخوردار است.

    از جمله مشخصات گوشی جدید اوپو که جانشین پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سه ماهه اول 2016 یعنی R9s خواهد شد، می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی امولد فول‌اچ‌دی، دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی و باتری 2900 میلی‌آمپری اشاره داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر