گوگل پیکسل XL۲ توسط ال جی ساخته خواهد شد

عصر کالا- سال گذشته کمپانی اچ تی سی گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL گوگل را تولید کرد. اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد تا ساخت پرچمداران امسال خود را به کمپانی ال جی واگذار کند.

گوگل پیکسل XL۲ توسط ال جی ساخته خواهد شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جام‌جم آنلاین ، بنابراین اچ تی سی به تولید گوشی‌های موفق پیکسل و پیکسل ایکس XL ادامه خواهد داد و ال جی نیز نسل جدید این دو گوشی را تولید خواهد نمود. البته این شایعه هنوز تایید نشده است.
    چند وقت پیش بود که یکی از کارمندان ال جی از وجود باگ در گوشی‌های پیکسل خبر داده بود. این باگ مربوط به ولتاژ پورت USB دستگاه بود که گوگل آن را رفع کرد.
    Taimen کد یکی از سه گوشی گوگل می‌باشد که قرار است امسال معرفی شوند. البته دیروز خبرهایی منتشر شد که یکی از این سه مدل به نام Muskie کنار گذاشته شده است. Muskie نسل جدید گوگل پیکسل XL بود در حالی که Taimen نسخه بزرگتری از آن خواهد بود. با در نظر گرفتن این موارد گوگل در سال 2017 تنها 2 پیکسل جدید را معرفی می‌کند که یکی Taimen و دیگری نسخه کوچکتری با کد Walleye خواهد بود.
    برخی از کارشناسان تاییدکرده‌اند که گوشی با کد Taimen توسط ال جی ساخته خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که گوشی با کد Walleye توسط اچ تی سی ساخته شود. پس احتمالا امسال شاهد عرضه گوشی‌های پیکسل توسط 2 کمپانی مختلف خواهیم بود. البته تا زمانی که خود گوگل این خبرها را تایید نکند، نمی‌توان با اطمینان گفت که این کار صورت می‌پذیرد.
    سال گذشته گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال، گوشی‌های بسیار موفقی بودند و استقبال خوبی از آن‌ها به عمل آمد. تا چند هفته آینده مشخص می‌شود چه شرکتی پبکسل‌های سال 2017 گوگل را تولید خواهد کرد و اینکه این گوشی‌ها چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر