بازده انرژی و دوام بیشتر با ماشین لباسشویی Centum System ال‌جی

عصر کالا- ال‌جی ماشین لباسشویی Centum System خود را با فناوری‌های اصلی تجهیز کرده تا نیاز مشتریان اقتصادی که به دنبال دوام و بازده انرژی بیشتر لوازم خانگی خود هستند را برآورده کند.

بازده انرژی و دوام بیشتر با ماشین لباسشویی Centum System ال‌جی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میهن صنعت، ماشین لباسشویی ال‌جی به کمپرسور دایرکت درایو اینورتر مجهز شده است تا اصطکاک کمتر شود و در نتیجه آن دوام  و قابلیت اطمینان بیشتر گردد.

    سیستم منحصربه‌فرد Centum ال‌جی فراتر از مخزن‌های لباسشویی سنتی است و با استفاده از یک سیستم میرایی جدید که مانند ماشین مجهز به کمک فنر است از لگن بیرونی پشتیبانی می‌کند. این سیستم لگن ثابت به میزان زیادی از لرزش‌ها و سروصدای آزاردهنده می‌کاهد و تنها 67 دسی‌بل در برنامه چرخش خود صدا تولید می‌کند؛ این میزان صدا معادل صدای یک مکالمه معمولی است. علاوه بر این، از آنجا که تعداد قطعات متحرک کم است، اصطکاک و سایش کمتر می‌شود؛ چیزی که منجر به فرسودگی و از بین رفتن دستگاه می‌شود. ال‌جی آن چنان به این فناوری اطمینان دارد که ضمانت استاندارد ده ساله خود برای موتور دایرکت درایو اینورتر را به 20 سال برای ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum افزایش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر