گوشی جدید موتورولا با تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در حال ساخت است

عصر کالا- شرکت لنوو هنوز گوشی‌های پرچم‌دار موتورولا را معرفی نکرده است. این شرکت در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ دو گوشی Moto G۵ و Moto G۵ Plus را معرفی کرده که جزو محصولات میان‌رده بازار به حساب می‌آیند.

گوشی جدید موتورولا با تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در حال ساخت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از دیجی کالا, حالا به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته یک محصول پرچم‌دار هم در آینده راهی بازار کند که به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌. این تراشه در حال حاضر روی گوشی گلکسی S8 قرار گرفته و بعد از عرضه‌ی این تلفن همراه هوشمند روی گوشی‌های دیگر هم قرار خواهد گرفت.

    گفته شده که گوشی جدید شرکت موتورولا از فناوری Gigabit LTE هم پشتیبانی می‌کند و کاربران بالاترین سرعت اینترنت را با آن تجربه خواهند کرد.

    حتی تصویری هم از این تلفن همراه هوشمند رده بالای سال 2017 موتورولا به بیرون درز کرده که در آن برنامه SpeedTest اجرا شده است. این برنامه نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند با سرعت 612 مگابایت بر ثانیه دانلود کند. هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز نکرده است؛ اما اگر بخواهد به عنوان یک محصول پرچم‌دار شناخته شود به احتمال زیاد 4 گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر