فروش بالای ساعت‌های هوشمند در ایران

عصر کالا- ساعت هوشمند به عنوان یکی از گجت‌های پوشیدنی و جذاب، فروش بسیار خوبی در ایران دارد و اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در بازار ایران است.

فروش بالای ساعت‌های هوشمند در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، بازار ساعت‌های هوشمند به عنوان یکی از گجت‌های پوشیدنی جدید و جذاب مخصوصا برای نسل جوان که توجه ویژه‌ای به فناوری و ظاهر و پوشش خود دارند، یکی از بازارهای داغ در کشور است.

    ساعت‌های هوشمند زیادی از برندهای مختلف با قیمت‌هایی از 150 هزار تومان تا بیشتر از 5 میلیون تومان وارد بازار ایران شده است اما در این میان ساعت‌های نسبتا گران قیمت شرکت اپل یعنی اپل واچ فروش بسیار خوبی در بازار ایران دارد.

    یک فروشنده محصولات اپل از جمله اپل واچ به خبرنگار ایلنا گفت: اپل واچ به دلیل جذابیت و تنوع رنگ، بند، لوازم جانبی و مخصوصا لاکچری بودن اپل واچ توانسته انتخاب اول دختران و پسرانی باشد که می‌توانند بیشتر از یک و نیم میلیون تومان هزینه کنند و بالا بودن تعداد این خریداران باعث شده تا اپل واچ پرفروشترین ساعت هوشمند بازار ایران باشد. بعد از آن  به ترتیب ساعت‌های شرکت سامسونگ، هواوی، سونی، ال جی و سایر برندها قرار بگیرند.

    بازار موبایل و ساعت‌های هوشمند باعث کاهش فروش ساعت کلاسیک شده است

    یک فروشنده ساعت کلاسیک در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: موبایل و مخصوصا ساعت‌های هوشمند در بازار ساعت کلاسیک از لحظه ورود به ایران تا به امروز تاثیر بسیار زیادی داشته است اما هیچ گجتی جای ساعت و مخصوصا ساعت کلاسیک را به دلیل خاص بودن و کیفیت به مراتب بالا نخواهد گرفت و همواره جایگاه ساعت‌های کلاسیک حفظ خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر