رونمایی از گوشی‌های هوشمند نفوس، سری ایکس

عصر کالا- کمپانی تی. پی. لینک مجموعه گوشی‌های هوشمند نفوس را برای نخستین بار معرفی کرد تا جایگاه خود را به عنوان یکی از مدعیان بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت کند.

رونمایی از گوشی‌های هوشمند نفوس، سری ایکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد نیوز ،گوشی‌های نفوس x 1 و X1 Max که با هدف امکان ارتباط یکپارچه میان کاربران با یکدیگر و دنیای پیرامونشان تولید شده توانسته اند در زمینۀ طراحی، تصویر ذهنی، ضریب امنیت موبایل و اجرای عملیات فرآوری اطلاعات مرزهای پیشین را درهم بشکنند.

    لارنس لو مدیر بخش کشوری تی. پی. لینک در مراسم رونمایی از این گوشیها در هتل پارسیان تهران  گفت: در گوشی‌های هوشمند جدید سری ایکس نفوس،  آن دسته از امکاناتی که به کاربران کمک می‌کند تا به همه چیز، همه کس و در همه حال نزدیک باشند ،در اولویت قرار دارد و به همین دلیل گوشی‌های نفوس سری ایکس برای خریداران ارزشمند است.

    وی تاکید کرد: بارزترین ویژگی در طراحی این گوشی‌ها، قوس دوگانه‌ای است که در کناره‌ها به شکل مخروط درمی‌آید و از نظر ارگونومی به آن تناسب بیشتری می‌بخشد. همچنین قوس‌های ملایمی که در طراحی  سری X1 و X1 Max وجود دارد استفاده از گوشی را با یک دست – در مقایسه با دیگر گوشی‌های مشابه در همین ابعاد – آسانتر کرده است.

    وی تصریح کرد: گوشی‌های هوشمند  ما دارای دوربین مجهز به حسگر 13 مگاپیکسلی سونی، لنز 5P و PDAF(یافتن سوژه و فوکوس خودکار) سریع به مدّت 2/0 ثانیه است. این دوربین همچنین دارای لنز روزنه‌داری است که به کمک آن می‌توان در نور کم عکس‌های واضحتری گرفت و تا حدّی به تصویر گرفته‌شده عمق میدان می‌بخشد.

    این مقام مسئول افزود: نفوس اهمیت امنیت گوشی موبایل در دنیای پرارتباط امروز را به خوبی درک کرده است و قرار دادن حسگر مخصوص برای اثر انگشت در پشت گوشی‌های سری ایکس گواهی بر این مدعاست. بدین ترتیب علاوه بر رمز عبور، برای باز کردن قفل دستگاه گزینۀ دیگری با ضریب امنیتی بالاتر در اختیار خود دارید. مهمتر از همه این‌که  این حسگر اثر انگشت در کمتر از 2/0 ثانیه قفل دستگاه را باز می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر