گلکسی J۳ گوشی اقتصادی سامسونگ +عکس

عصر کالا- سامسونگ با تولید سری J گوشی‌هایش برای آن دسته از کاربرانش که می‌خواهند خرید اقتصادی داشته باشند راهی تازه باز کرده است.

گلکسی J۳ گوشی اقتصادی سامسونگ +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، این سری از گوشی‌ها در کنار قابلیت‌های جالب‌توجهی که دارند با قیمت مناسبشان توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. در این مطلب به بررسی جدیدترین گوشی از این سری یعنی گلکسی J3 2017 می‌پردازیم. این گوشی 5 اینچی با طراحی لبه گردش ابعادی معادل 143.2 x 70.3 x 8.2 میلی‌متر دارد. لوگوی سامسونگ، اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی به همراه فلاش led در بالای نمایشگر دیده می‌شود و کلید هوم هم در زیر نمایشگر جای گرفته است. سامسونگ گلکسی J3 وزنی برابر 142 گرم دارد و نسبت تصویر به بنده‌اش 5/ 68 درصد است که برای یک تلفن هوشمند در این سطح حاشیه‌های قابل قبولی دارد. کلید پاور هم در سمت راست این تلفن هوشمند قرار گرفته است. در سمت چپ هم کلیدهای تنظیم صدا و درگاه کارت حافظه و سیم‌کارت تعبیه شده است. جک هدفون و میکروفون هم در پایین J3 به چشم می‌خورد.

    کمپانی سامسونگ گوشی J3 2017 را مجهز به اندروید نوگت و چیپست اگزینوس 7570 Quad کرده است. حافظه داخلی این میان‌رده 16 گیگابایت به همراه 2 گیگابایت رم است. به گزارش دنیای اقتصاد، باتری این گوشی هم 2400 میلی‌آمپر است که در مقایسه با بدنه کوچکش قابل قبول است. د رنهایت بد نیست سری به دوربین این گوشی اقتصادی بزنیم که این روزها برای اغلب کاربران جزو موارد بااهمیت به شمار می‌رود. دوربین اصلی J3 مجهز به لنزی 13 مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم 9/ 1 است. فلش LED‌ هم یکی از مواردی است که در این میان‌رده جای گرفته و باعث شده J3 را متمایز کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسل با دیافراگم 2/ 2 است. دوربین J3 رابط کاربری ساده‌ای دارد. یکی دیگر از نکات جالب توجه در این گوشی این است که شما می‌توانید پارامترهای دوربین را مانند ISO به‌صورت دستی نیز تنظیم کنید. همچنین شما می‌توانید روی عکس تا 9 ثانیه صدا ضبط کنید. این کار را می‌توانید در بخشی با عنوان Sound & Shot انجام دهید. حالت عکاسی در شب و عکاسی ورزشی نیز ازجمله ویژگی‌های این دوربین است. اگر با استفاده از این گوشی بخواهید تصاویری 13 مگاپیکسلی بگیرید، باید از نسبت تصویر 4 به 3 استفاده کنید و در صورت استفاده از نسبت 16 به 9 تصاویر ثبت شده توسط شما 6/ 9 مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین این میان‌رده هوشمند سامسونگ همچنین می‌تواند به صورت Full HD فیلمبرداری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر