اندروید اُ، سرعت گوشی هوشمند شما را دو برابر می‌کند.

عصر کالا- گوگل در کنفرانس سالانه خود از اندروید اُ ؛ و نرم افزار جدیدی که پیش روی تلفن‌ها، تبلت‌ها و تلویزیون های اندرویدی است، خبر داد.

اندروید اُ، سرعت گوشی هوشمند شما را دو برابر می‌کند.
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از سی نت، شرکت اپل به تازگی پاسخ مسائلی که شرکت گوگل در کنفرانس سالیانه خود اعلام کرده بود را با آی.اُ.اس 11 داد که پلتفرم نسل جدید برای آیفون و آی‌پد است.
    اما سوالی که برای کارشناسان نرم‌فزار و حتی کاربران مطرح است این است که کدام‌یک پیروز این میدان خواهد بود؟

    واقعیت این است که تا زمانی که هر دوی آنها در گوشی‌ها اجرا نشوند و با هم به صورت عملی مقایسه نگردند، نمی‌توان قضاوت نهایی را داشت، اما فعلاً به طور کلی می‌توان گفت که شرکت گوگل با محصول خود یعنی "اندروید اُ"، برنده اصلی بازی خواهد بود.
    اگر شما در پی آن هستید که این سیستم عامل، فضای کاملاً متفاوتی را برایتان به وجود آورد، بهتر است انتظارات خود را کمی اصلاح کنید.
    اندروید اُ، بیشتر روی مبانی و اصول ساخت بهتر نرم‌افزار از نظر سرعت و مصرف باتری، کار می‌کند؛ به این معنا که باتری شما نتیجتاً باید مدت بیشتری کار کند،‌ضمن آنکه سرعت دستگاه شما نیز هنگام کارهای پیچیده روی تصاویر نیز باید افزایش یابد. این نکته‌ایست که مهم‌ترین ویژگی شایان توجه این سیستم‌عامل محسوب خواهد شد.

    -

    این سیستم‌عامل، قابلیت‌های دیگری از جمله قابلیت تصویر در تصویر را دارد که عملکرد چندوظیفه‌ای را راحت‌تر می‌کند؛ همچنین می‌توان به قابلیت‌های کپی و چسباندن آسان‌تر نیز اشاره کرد.
    در نهایت می‌توان به قابلیت تکمیل خودکار رمز عبور در کروم برای اندروید اشاره کرد که موجب کاهش زمان و انرژی برای تایپ می‌شود.

    برای درک قابلیت تصویر در تصویر می‌توان گفت که تصور کنید در حال تماشای یک ویدئو در یوتیوب هستید و ناگهان یادتان می‌آید که باید کاری را انجام دهید. در حال حاضر شما باید از ویدئو خارج شوید و کار خود را انجام دهید. اما در اندروید اُ، این قابلیت فراهم شده که فقط روی دکمه هوم بزنید و سپس ویدئو در یک پنجره کوچک‌تر نمایش داده می‌شود و کماکان پخش می‌شود و در عین حال می‌توانید کار خود را انجام دهید.

    قابلیت دیگر، تکمیل خودکار رمز عبور است. از آنجا که زدن نام کاربری و رمز عبور به صورت مکرر مشکل است، کروم در اندروید اُ، این امکان را فراهم ساخته که این کار به صورت اتوماتیک انجام گیرد و فرآیند را برای کاربر، سهل‌تر نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر