هواوی نوا ۲ در وب‌سایت TENAA مشاهده شد

عصر کالا- ساعاتی پیش، گوشی هواوی نوا ۲ (Huawei Nova ۲) بر روی خروجی وب‌سایت TENAA مشاهده شد که نشان‌دهنده دریافت مجوز فروش در بازار بزرگ چین است.

هواوی نوا ۲ در وب‌سایت TENAA مشاهده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ ماه اکتبر سال 2016 (مهر 95) اسمارت فون میان‌رده نوا از سوی کمپانی سازنده عرضه شد و حالا با گذشت چند ماه پس از آن، شواهدی مبنی بر آماده‌سازی هواوی برای عرضه نسل جدید این سری از محصولات با نام هواوی نوا 2 دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های چینی، این گوشی جدید در حال حاضر گواهی TENAA را دریافت کرده و بدین ترتیب، آماده عرضه و فروش در بازار کشور چین شده است.
    دریافت گواهی تنا علاوه بر صدور مجوز برای عرضه و فروش، تصاویری از محصولات را نیز منتشر می‌کند. تصویر زیر به همراه صدور مجوز فروش گوشی هواوی نوا 2 در وب‌سایت صادر کننده گواهی قرار گرفته است.
    هواوی نوا 2 در وب‌سایت TENAA مشاهده شد؛ عرضه به زودی
    با توجه به تصویر فوق، به نظر می‌رسد تغییراتی در طراحی هواوی Nova 2 نسبت به مدل قبل ایجاد شده است؛ ظاهر شبیه به نکسوس 6 پی (Nexus 6P) این گوشی (مخصوصا در قاب پشتی) از بین رفته و محل قرارگیری آنتن‌های آن یادآور آخرین آیفون اپل است.
    بیشتر بخوانید؛
    هواوی نوا و نوا پلاس معرفی شدند؛ بازگشت هواوی به گوشی های میان رده
    در قاب جلو، صفحه نمایشی با لبه‌های 2.5 بعدی در قسمت بالا و لوگوی هواوی در حاشیه پایینی گوشی دیده می‌شود. اسکنر اثر انگشت همانند نسخه قبل در قاب عقب قرار گرفته اما برخلاف هواوی نوا ، مدل جدید به دوربینی دوگانه مجهز شده است. متاسفانه مشخصات بیشتری از هواوی نوا 2 در دست نیست اما قطعا به زودی شاهد جزییات بیشتری از این گوشی هوشمند خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر