گوشی های مناسب برای هدیه روز زن

عصر کالا- با نزدیک شدن به روز مادر و روز زن تقریبا همه مردان و اعضای خانواده برای تشکر و قدر دانی از مادر و همسرشان به فکر خرید هدیه‌ای مناسب می‌افتند.

گوشی های مناسب برای هدیه روز زن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از جی‌اس‌ام، این روز ها یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین هدایا برای خانم ها خرید گوشی هوشمند است و شاید بیشتر از وسایل دیگر خوشحالشان کند. با ما همراه باشید تا در این مطلب مشاورخرید مناسب ترین گوشی در بازه های مختلف قیمتی برای خانمها را به شما معرفی کنیم.

    Nokia - 130

    وکیا 130 ارزان‌ترین گوشی این مطلب است که می‌توانید آن را برای مادربزرگتان  مد نظر بگیرید. پشتیبانی از کارت MicroSD، رادیو FM باتری با دوام از مزایای این گوشی محسوب می‌شود. دو رنگ قرمز و سفید این گوشی انتخاب خوبی به عنوان هدیه است.

    نوکیا 130 ارزان‌ترین گوشی این مطلب است که می‌توانید آن را برای مادربزرگتان  مد نظر بگیرید. پشتیبانی از کارت MicroSD، رادیو FM باتری با دوام از مزایای این گوشی محسوب می‌شود. دو رنگ قرمز و سفید این گوشی انتخاب خوبی به عنوان هدیه است.

    Nokia - 230

    نوکیا 230 از صفحه‌نمایش و کلید‌های بزرگ‌تری نسبت به نوکیا 130 دارد که می‌تواند کارکرد با آن را برای خانم‌‌های مسن راحت‌تر کند. صفحه‌نمایش 2.8 اینچی با کیفیت مناسب و بدنه مقاوم و طراحی زیبا از قابلیت‌های خوب این گوشی است.

    گوشی‌های قیمت‌ مناسب برای هدیه به مادر/همسر

    (نسل دوم) Motorola - Moto X

    موتو ایکس نسل دوم،  پردازنده قوی، سیستم عامل اندروید خالص، طراحی زیبا و جنس بدنه مناسبی دارد. این گوشی می‌تواند یکی از خاص‌ترین انتخاب‌ها میان گوشی‌های ذکر شده در این مطلب باشد. جدا از زیبایی خاصی که می‌تواند دل هر خانمی را برباید، نسبت به دیگر گوشی‌های بازار کم‌تر در دست دیگر افراد می‌بینیم. رنگ بندی متنوع این گوشی می‌تواند قدرت انتخاب خرید آن را به عنوان هدیه برای بانوان بیشتر کند. رنگ آبی فیروزه‌ای موتو ایکس می‌تواند گزینه خوبی برای خرید برای بانوان است.

    Motorola - Moto M

    موتورولا موتو ام مناسب برای خانم هایی است که با ابعاد نسبتا بزرگ گوشی مشکلی ندارند و علاقه‌مند با کارکردن صفحه‌نمایش 5.5 اینچی هستند. رنگ طلایی این گوشی به لطف بدنه یکپارچه فلزی ظاهر زیبایی دارد و گزینه مناسبی برای هدیه روز زن محسوب می‌شود. جدا از دوربین اصلی، دوربین سلفی این گوشی نیز عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند.

    (LG - K10 (2017

    نسخه 2017 ال‌جی کی 10 به تازگی وارد بازار کشورمان شده که از قیمت مناسبی برخوردار است. دو رنگ آبی و طلایی این گوشی گزینه مناسبی برای خرید هدیه روز زن است. دوربین اصلی K10 2017 کیفیت خوبی دارد و دوربین سلفی نیز تصاویر  شفافی را ثبت می‌کند. حسگر اثر انگشت سریع، باتری 2800 میلی‌آمپری که با استفاده عادی از گوشی تا یک روز کامل دوام می‌آورد و اندروید 7 نوقا کارکرد این گوشی برای بانوان را راحت‌تر ممکن می‌سازد.

    (Huawei - P8 Lite (2017

    میان‌رده جدید هوآوی در بازار کشورهای مختلف 5 نام متفاوت دارد! این گوشی در بازار کشورمان ممکن است با نام‌های متفاوت زیر فروخته شود اما جای نگرانی وجود ندارد چراکه جز نامشان هیچ تفاوت دیگری در آن‌ها وجود ندارد.

    (P8 Lite (2017
    پی 8 لایت 2017 طراحی بسیار زیبا از جنس شیشه و آلومینیوم دارد. این گوشی علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری بالایی نسبت به همرده‌هایش دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. (P8 Lite (2017 به تازگی وارد بازار کشورمان شده که رنگ‌های طلایی و سفید براق آن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید هدیه برای همسر یا مادرتان با بودجه 1 میلیون تومان باشد. البته اگر این گوشی را تحت برند Honor یعنی Honor 8 Lite در بازار پیدا کنید رنگ آبی آن را می‌توانید خریداری کنید.

    LG - X screen

    ایکس اسکرین یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی میان‌رده ال‌جی است که همانند V10 و V20 دو صفحه‌نمایش دارد. به لطف صفحه‌نمایش دوم زمانی که صفحه نمایش اصلی گوشی خاموش باشد صفحه نمایش دوم ساعت و تاریخ، نوتیفیکیشن ها، میزان درصد باتری و میانبرهای چراغ قوه، دوربین، روشن و خاموش کردن وای فای و تنظیم صدا و همچنین کنترل موزیک در حال پخش را نشان می‌دهد؛ علاوه بر این می‌توانید در تنظیمات این بخش از گوشی بخواهید که امضای شما که می‌تواند نام شما باشد را نشان دهد. بدنه مشکی براق با فریم طلایی رنگ اطراف X screen ظاهر زیبایی به این گوشی داده که برای بانوان نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

    Apple - iPhone 7

    نسخه 4.7 اینچی آیفون 7 نسبت به آیفون 7 پلاس خوش‌دست‌تر و کارکرد با یک دست بسیار راحت‌تر است. آیفون 7 را پیش از در مطلب #مشاورخرید کدام پرچمداران را قبل از عید بخریم؟ به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز معرفی و دلیل آن را گفتیم. دو رنگ طلایی و رزگلد آیفون 7 یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای خرید گوشی پرچمدار به عنوان هدیه به مادر یا همسرتان است. آیفون 7 نسخه‌های 32 و 128 گیگابایت هم‌اکنون در بازار کشورمان از قیمت مناسبی برخوردار هستند و یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای خریدشان است.

    اگر همسر یا مادر شما اهمیتی به داشتن بروزترین گوشی پرچمدار در بازار را ندارد گلکسی اس 7 اج می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب براید خرید به عنوان هدیه باشد. رنگ طلایی این پرچمدار زیبایی بسیاری دارد از قیمت مناسبی در بازار کشورمان برخوردار است. اما اگر مشکلی با صرف بودجه‌ بیشتر برای خرید هدیه ندارید رنگ آبی مرجانی گلکسی اس 7 واقعا دلرباست که یکی از زیباترین و خوشرنگ‌ترین پرچمدارهای حاضر در بازار محسوب می‌شود. گلکسی اس 7 اج با رنگ ‌Blue Coral بر خلاف اوایل ورودش به بازار هم‌اکنون با پشتیبانی و گارانتی رسمی به فروش می‌رسد.

    LG - V20

    ال‌جی وی 20 یکی از بهترین پرچمدارهای حاضر در بازار کشورمان است که از قیمت مناسبی برخوردار است. نسخه صورتی رنگ این گوشی گزینه مناسبی برای هدیه به مادر یا همسرتان محسوب می‌شود. البته با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ بدنه و صفحه‌نمایش بهتر است مطمئن شوید که آن فردی که می‌خواهید برایش این گوشی را هدیه دهید علاقه‌مند به گوشی‌های نسبتا بزرگ باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر