رونمایی از بزرگترین تلویزیون QLED دنیا توسط سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ اعلام کرد امروز از جدیدترین تلویزیون QLED هشتاد و هشت اینچی که به سری ۹ تلویزیون های هوشمند سامسونگ متعلق است رونمایی می کند.

رونمایی از بزرگترین تلویزیون QLED دنیا توسط سامسونگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، این تلویزیون در حال حاضر بزرگترین تلویزیون QLED در جهان بوده و قرار است در ماههای آینده نیز وارد اروپا شود.
    جان سوک چو، نائب رئیس تجارت تلویزیون های سامسونگ، گفت: ما قصد داریم پیشگام بودن خود در زمینه تولید تلویزیون های اواترا QLED را همچنان حفظ کنیم که تلفیقی از هنر و تکنولوژی است.

    ما با توجه به کیفیت برتر تصویر و ویژگی های خلاقانه به کار رفته در این سری از تلویزیون های QLED سامسونگ، مطمئنیم که شاهد فروش بالای آنها خواهیم بود و همچنان در راس بازار تلویزیون قرار داریم.
    ویژگی کیفیت تصویر و عملکرد بالای سری 9 QLED و طرح بسیار نازک آنها، با فضای زندگی مشتریان تناسب کامل دارد.
    با افزایش تقاضای مشتریان برای تلویزیون های صفحه بزرگ، سامسونگ، QLED هشتاد و هشت اینچی را معرفی کرد که البته مدل های 55 و 65 و 75 اینچی را نیز در بر می گیرد.
    تلویزیون QLED اولترا سامسونگ، تنها تلویزیونی است که به 100 درصد حجم رنگی دست پیدا کرده و تصاویری رنگی با وضح بالا را با استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات تولید می کند.

    این تلویزیون به گونه ای طراحی شده که دقیق ترین رنگ ها را با کنتراست بالا حتی در محیط های بسیار روشن نیز نمایش می دهد.
    طرح Boundless 360 تلویزیون های QLED سامسونگ، به راحتی با فضاهای مختلفی که در آنجا نصب می شود هماهنگ می شود و کابل اپتیکال 1.88MM آن، امکان اتصال تلویزیون سامسونگ به دستگاههای پیرامونی را فراهم می کند بدون آنکه کابل های زیادی در محیط، مشاهده شود.
    ریموتی که برای کنترل تلویزیون QLED سامسونگ به کار رفته، حتی امکان کنترل دستگاههای متصل به تلویزیون را فراهم می کند.
    سامسونگ همچنین از تلویزیون 82 اینچی UHD نیز رونمایی کرده تا گزینه های بیشتری را از نظر اندازه صفحه نمایش در اختیار مشتریان تلویزیون های سامسونگ قرار دهد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر