صفحه نمایش گلکسی S۸ عنوان بهترین نمایشگر موبایل را از آن خود کرد

عصر کالا- بسیاری از کاربران، گوشی و تلویزیون های هوشمند سامسونگ را بابت صفحه نمایش های باکیفیتی که دارند، می‌شناسند. اما بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط “DisplayMate” منتشر شده، صفحه نمایش گلکسی S۸ همه‌چیز را به سطحی جدید منتقل و کارشناسان را شگفت‌زده کرده است. درواقع صفحه نمایش این گوشی، بهترین در میان تلفن های هوشمند محسوب می‌شود.

صفحه نمایش گلکسی S۸ عنوان بهترین نمایشگر موبایل را از آن خود کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ شکی وجود ندارد که گلکسی اس 8 با نمایشگر “Infinity Display” حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و لایق دریافت این عنوان است. از طرفی “DisplayMate” که شهرت زیادی در انجام آزمایش نمایشگرهای مختلف دارد، با ارائه بیشترین امتیاز خود به این گوشی یعنی +A در رابطه با پرچمدار جدید سامسونگ می‌گوید:

    شدت روشنایی صفحه نمایش این گوشی به 1020 نیز می‌رسد؛ درنتیجه گلکسی اس 8 یکی از درخشان‌ترین صفحه نمایش ها میان تلفن های هوشمندی را دارد که تاکنون ما آزمایش کرده‌ایم.

    علاوه بر این گلکسی S8 با توانایی پخش محتوای اچ دی آر، اولین اسمارت فونی محسوب می‌شود که گواهینامه “UHD Alliance for Mobile HDR Premium” برای پخش ویدیو را دریافت کرده است. درحقیقت توانایی پرچمدار جدید سامسونگ در بازسازی ویدیوهای اچ دی آر از نظر دقت و دامنه رنگ با برخی تلویزیون‌های مجهز به این فناوری یکسان است؛ تلویزیون‌های که برای اولین‌بار در نمایشگاه CES 2016 همراه با این تکنولوژی معرفی شدند.

    از طرفی برخی کاربران صفحه نمایش گوشی های آیفون را بهتر از دیگر تلفن های هوشمند می‌دانند. در این صورت بد نیست یاد آوری کنیم که اپل با سفارش 70 میلیون پنل اولد به سامسونگ، حالا یکی از مشتریان این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر