فروش گوشی‌های ال‌جی با رکود شدیدی مواجه شده است

عصر کالا- به تازگی شرکت ال‌جی آمار فروش گوشی‌های خود در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که نشان می‌دهد گوشی‌های این شرکت با رکود چشمگیری در فروش مواجه هستند.

فروش گوشی‌های ال‌جی با رکود شدیدی مواجه شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت مدت نسبتا زیادی بالاخره شرکت ال‌جی قبل از سایر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، آمار فروش گوشی‌های خود برای سه ماهه آخر سال 2019 را اعلام کرد که باعث تعجب بسیاری از تحلیل‌گران گوشی‌های هوشمند شد. گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت ال‌جی در ماه‌های اکتبر و دسامبر حدود 1.32 تریلیون وون کره فروش داشتند که معادل 1.12 میلیارد دلار است؛ این رقم برای یک شرکت سازنده گوشی هوشمند رقمی نسبتا خوب است، اما اگر این رقم را با آمار فروش ال‌جی نسبت به سال گذشته مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که ال‌جی به شدت با کاهش فروش مواجه شده ؛ چرا که این آمار در سال گذشته حدود 1.41 میلیارد دلار بوده است.
    بر اساس آمار شرکت ال‌جی امسال با 332.2 میلیارد وون کره مواجه شده که این رقم معادل 280 میلیون دلار است. این فروش افتضاح به اینجا ختم نخواهد شد و در صورتی که آمار فروش گوشی‌های ال‌جی در کل سال 2019 را بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که شرکت ال‌جی در سال 2019 حدود 5 میلیارد دلار فروش داشته است، اما با این حال حدود 859 میلیون دلار ضرر کرده که برای این شرکت رقمی بسیار بالا است.

    فروش گوشی‌های ال‌جی با رکود شدیدی مواجه شده است

    دلیلی که ال‌جی برای این آمار فروش اعلام کرده است به موضوع پایین آمدن خرید و فروش کلی در بازار با توجه به نزدیک شدن به سال نو باز می‌گردد در صورتی که اگر به فروش کلی گوشی‌های این شرکت در جهان نگاه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که فروش گوشی‌های این شرکت در خارج از کره عمدتا با رکود مواجه شده است و دلیل اصلی آن هم استفاده نکردن ال‌جی از تکنولوژی‌های روز و یا به خرج ندادن خلاقیت زیاد در طراحی گوشی‌های خود است.

    با این حال باید تا زمان معرفی گوشی‌های جدید این شرکت صبر کنیم و ببینیم که در سال 2020 آیا آمار فروش گوشی‌های ال‌جی تغییری خواهد کرد یا قرار است فروش گوشی‌های این شرکت در رکود به سر ببرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر