موتورولا نسل جدیدی از همراه‌های هوشمند را به آمریکا می‌برد

عصر کالا- بر اساس اطلاعات منتشر شده در اینترنت، شرکت موتورولا به‌زودی سرانجام پس از مدت‌ها سری همراه‌های اندروید وان را به ایالات متحده وارد خواهد کرد.

موتورولا نسل جدیدی از همراه‌های هوشمند را به آمریکا می‌برد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایتنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت موتورولا به‌زودی و سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، سری همراه‌های "اندروید وان" را به ایالات متحده وارد خواهد کرد.

    شرکت گوگل چند سال پیش تصمیم گرفت تا سری جدیدی از تلفن‌های همراه هوشمند را معرفی کند که اندروید وان نام داشتند.
    این دستگاه‌ها در حقیقت محصولاتی ارزان‌قیمت بودند که بازارهای بزرگی را هدف گرفته بودند.
    در این بازارها، مخاطبان عمدتاً بودجه پایین‌تری برای خرید گوشی هوشمند دارند و در نتیجه گوشی هایی که با توجه به این حقیقت طراحی و ساخته شده باشند، شانس بالایی برای جلب نظر کاربران خواهد داشت.

    با این شرایط، این دستگاه‌ها در نخستین گام به‌عنوان محصولاتی پایین رده شناخته می‌شدند و در دومین گام نیز بازار هدف آنها چندان شباهتی به آمریکا نداشت و به همین دلیل نیز محصولات این رده راهی به بازار این کشور نیافته بودند.

    حال به نظر می‌رسد که موتورولا سرانجام قصد دارد تا اندکی تغییر، سری اندروید وان را به این کشور ببرد و این کار را به کمک مدل موتو X4 انجام خواهد داد و البته امید زیادی به استقبال از آن دارد.
    گفتنی است این محصول دقیقاً در رده همراه‌های هوشمند میان رده قرار می‌گیرد و بر اساس تصاویر منتشر شده از آن، قرار است با مشخصاتی دقیقاً مشابه با مدل اصلی، با نام اندروید وان به بازار عرضه شود.

    همچنین در خصوص مشخصات فنی آن گفته شده که این دستگاه به یک پردازنده اسنپ دراگون 630 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز است. از سوی دیگر دوربین این مدل نیز یک دوربین دوقلوی 12 و 8 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی است که در مجموع، در قالب انتخابی نسبتاً مطلوب به کاربران عرضه می‌شود.

    از دیگر قابلیت‌های این محصول نیز می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دو درگاه سیم‌کارت با قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و در نهایت یک باتری 3هزار آمپرساعتی اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر