رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید

عصر کالا- طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه این بار به سراغ برندهای هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رفت.

رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا, وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چهاردهم آذر ماه وارد فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری گوشیهای موبایل شد و رسما مبارزه با کالاهای قاچاق اپل را آغاز کرد.

    در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری، تمام مدلهای گوشی و تبلت اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد.

    با گذشت حدود 15 روز از اجرای فاز دوم، اسامی سه برند امریکایی "بلک‌بری"، "موتورولا" و "گوگل‌پیکسل" دیگر نیز به اعمال مقررات اضافه شد.

    اواسط بهمن ماه نیز برند ال‌جی مشمول اجرای رجیستری شد.

    در حالیکه قرار است لیست تمامی برندهای مشمول این طرح تا پایان سال جاری معرفی شود، امروز هم برندهای هواوی و نوکیا مطرح شد که رجیستری آنها از 14 اسفند آغاز می‌شود.

    قرار است براساس اظهارات حسین فلاح جوشقانی؛ معاون وزیر ارتباطات برندهای سونی و تکنو نیز از 26 اسفند رجیستری شوند.

    براساس اطلاع‌رسانیهای پیشین در صورتیکه تلفن همراه شما دارای دو یا چند سیم‌کارت باشد، باید با قرار دادن سیم‌کارت درون همه شکافها (Slot) نسبت به فعالسازی تلفن همراه خود اقدام کنید.

    برای انجام این فرآیند، محدودیتی در استفاده از یک یا چند سیم‌کارت وجود ندارد؛ لذا می‌توان با قرار دادن یک سیم‌کارت در تمام شکافها، گوشی تلفن همراه را فعال کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر