نسخه نقره ای هواوی نوا ۲ پلاس با قاب پشتی آینه‌ای از فردا به فروش می‌رسد

عصر کالا- کمپانی هواوی با انتشار یک تیزر ویدیویی رسما اعلام کرده است که از فردا نسخه نقره ای هواوی نوا ۲ پلاس همراه با قاب پشتی آینه‌ای و بازتابنده به فروش خواهد رسید. از نظر مشخصات فنی این گوشی هیچ تفاوتی نکرده است.

نسخه نقره ای هواوی نوا ۲ پلاس با قاب پشتی آینه‌ای از فردا به فروش می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، هواوی یک تیزر ویدیویی را منتشر کرده است که خبر از عرضه نسخه نقره ای هواوی نوا 2 پلاس ، گوشی هوشمند میان رده این شرکت می‌دهد. این مدل جدید که از فردا به فروش خواهد رفت، از قاب پشتی آینه‌ای برخوردار بوده و ارائه‌کننده بازتابندگی بالایی است.
    نسخه نقره ای هواوی نوا 2 پلاس ؛ نخستین گوشی میان رده با قاب آینه‌ای

    قاب پشتی آینه‌ای، در اصل یکی از مشخصه‌های محصولات پریمیوم و بالارده است که حالا برای نخستین بار شاهد حضور آن بر روی یک گوشی میان رده هستیم. تا به امروز پرچمداران محدودی با رنگ نقره‌ای و بدنه‌ای آینه‌ای وارد بازار شده‌اند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گوشی سونی اکسپریا XZ پرمیوم اشاره کرد که هم اکنون به فروش می‌رسد و شیائومی می 6 نیز صاحب یک مدل نقره‌ای به نام “Mercury Silver” است که در آینده‌ای نزدیک به فروش خواهد رسید. بی‌تردید نسخه نقره ای هواوی نوا 2 پلاس می‌تواند به مشتریان خود امکان انتخاب مدلی ویژه را بدهد که در هیچ گوشی میان رده دیگری شاهد آن نیستیم.

    هواوی نوا 2 پلاس حدود دو ماه پیش همراه با گوشی نوا 2 بود که معرفی شد، محصولی که از یک بدنه‌ی فلزی و ضخامت بسیار کم 6.9 میلی‌متر برخوردار بود. حال همراه با یک بدنه‌ی براق و منعکس‌کننده نور، ما مطمئن نیستیم که آیا بدنه‌ی نسخه نقره ای هواوی نوا 2 پلاس نیز از جنس فلز است یا پوشیده شده از شیشه خواهد بود، هرچند احتمال دومی بسیار بیشتر است.
    مشخصات فنی

    نسخه نقره ای هواوی نوا 2 پلاس از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با نسخه‌های دیگر خود ندارد. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی Full HD از نوع LTPS برخوردار است که با یک چیپست کایرین 659 و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 قدرت لازم را به دست می‌آورد. در بخش حافظه باید به یک رم 4 گیگابایتی و دو مدل حافظه 64 گیگابایتی / 128 گیگابایتی اشاره کرد. دو گوشی هواوی نوا 2 و نوا 2 پلاس پیش از این در رنگ‌های رزگلد، طلایی، سبز، آبی و مشکی به فروش می‌رسیدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر