تصویری از نمونه اولیه ایرپاد۳ منتشر شد

عصر کالا- تصویری جدید نشان می دهد اپل مشغول ساخت نمونه اولیه نسخه جدید ایرپاد است. این گجت قاب شارژ کوچکتری دارد.

تصویری از نمونه اولیه ایرپاد۳ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، اپل در دهم سپتامبر از سری  آیفون 11، یک آی پد و چند سرویس جدید رونمایی کرد. این در حالی است  که بسیاری از کارشناسان فناوری پیش بینی می کردند اپل در این مراسم  از نسخه جدید ایرپاد2 نیز رونمایی کند.

    با توجه به آنکه ایرپاد2 در مارس سال جاری میلادی رونمایی شد، اکنون معقولانه به نظر می رسد این شرکت  نسخه جدیدی از آن را در مراسم خود ارائه نکرده است.

    اما به نظر می رسد اپل از هم اکنون مشغول کار برای تولید ایرپاد3 است زیرا عکسی از نمونه اولیه آن در فضای آنلاین منتشر شده است. در این عکس به نظر می رسد ایرپاد3 قاب شارژ کوچکتری دارد.

    از سوی دیگر گزارش های مختلف نشان از آن دارد که اپل دو نسخه از نسل جدید ایرپاد را رونمایی خواهد کرد. با توجه به آنکه در مراسم 10 سپتامبر از ایرپاد صحبتی نشد، احتمالا ایرپاد جدید سال آینده معرفی شود. البته باید در نظر داشت اپل هیچ یک از اخبار مربوط به ایرپاد3 را تایید نکرده است.

    نسل فعلی ایرپاد مجهز به تراشه ارتقایافته H1 است و قابلیت اتصال آن نیز بهتر از نسخه قبلی به حساب می آید.  ایرپاد2 سریع تر به دستگاه های مختلف متصل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر