دستیار هوشمند الکسا به اچ تی سی یو ۱۱ آمد

عصر کالا- اچ تی سی به طور رسمی از راه اندازی دستیار صوتی الکسا آمازون در گوشی های اچ تی سی یو ۱۱ خبر داد.

دستیار هوشمند الکسا به اچ تی سی یو ۱۱ آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، برنامه الکسا در حال حاضر تنها برای دارندگان امریکایی این گوشی ها در دسترس است و می توان آن را از طریق گوگل پلی استور دانلود کرد.
    با فعال شدن برنامه الکسا در گوشی های یو 11 کاربران می توانند به موسیقی های Amazon Music و Audible گوش دهند، وضعیت آب و هوا و سر خط اخبار مهم را دریافت کنند، خرید و فهرست کارهای خود و حتی خانه خود (با استفاده از محصولات هوشمند خانگی) را مدیریت کنند؛ همچنین 15000 مهارت دیگر نیز در فروشگاه الکسا اسکیلز (Alexa Skills Store) موجود است که ظرفیت های این برنامه را افزایش می دهد و از آن جا که الکسا مبتنی بر فضای ابری است، همواره با قابلیت ها و مهارت های جدید هوشمندتر می شود.

    «استیو رابوچین» قائم مقام آمازون الکسا گفته است: «هم اکنون دارندگان گوشی های یو 11 می توانند از دستیار صوتی الکسا در داخل و خارج منازل خود بهره ببرند. دارندگان این گوشی می توانند با استفاده از الکسا در خارج از خانه به موسیقی گوشی دهند و از اخبار روز اطلاع یابند. هنگام حرکت از محل کار به سوی منزل دمای منزل خود را خنک کند، از قفل بودن درهای ورودی منزل اطمینان یابند و به هزاران مهارت دیگر الکسا اسکیلز دسترسی یابند. ما اعتقاد داریم که مشتریان از قابلیت های الکسا در هر مکانی که باشند رضایت خواهند داشت.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر