شکست اینتل از کوالکوم در گوشی آیفون

عصر کالا- آن دسته از گوشی های آیفون ایکس که مجهز به مودم های Snapdragon X۱۶ کوالکوم هستند در زمان اتصال به شبکه های نسل چهارم ال تی ای عملکرد بهتری در مقایسه با آیفون های مجهز به مودم های XMM۷۴۸۰ اینتل دارند.

شکست اینتل از کوالکوم در گوشی آیفون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، بررسی های انجام شده توسط موسسه سلولار اینسایت نشان می دهد کوالکوم در این زمینه بر اینتل برتری دارد و این در حالی است که اپل و کوالکوم بر سر استفاده بدون مجوز اپل از حق اختراعات ثبت شده کوالکوم در مدل های مختلف آیفون با یکدیگر درگیری حقوقی دارند.

    درگیری حقوقی دو طرف در این زمینه جدی است و کوالکوم در تلاش است از اپل غرامت سنگین مادی دریافت کرده و جلوی فروش چندین مدل آیفون را به همین بهانه بگیرد.

    تحقیقات سلولار اینسایت که با استفاده از تجهیزات حرفه ای صورت گرفته حاکیست دریافت سیگنال های مخابراتی ال تی ای توسط مودم های کوالکوم با قدرت -85dBm صورت می گیرد و دسترسی به سرعت دانلود 195 مگابایت در ثانیه را به سهولت ممکن می کند.

    این موسسه معتقد است مودم های کوالکوم در مجموع 67 درصد سریع تر از مودم های رقیب تولید شده توسط اینتل هستند و این تفاوت قبلا در مودم های نصب شده در گوشی های آیفون 7و 7 پلاس هم مشهود بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر