عکس جدید گوشی نوکیا ۹ منتشر شد

عصر کالا- گوشی نوکیا ۹ (Nokia ۹) با نمایشگری بدون حاشیه و بزرگتر از نوکیا ۸ عرضه خواهد شد.

عکس جدید گوشی نوکیا ۹ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صداو سیما؛ پیش‌تر، نام احتمالی پرچمدار اندرویدی نوکیا باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شده بود. اما سرانجام فنلاندی‌ها با رونمایی از تلفن هوشمند نوکیا 8، به تمام این شایعات پایان دادند. اما هنگام معرفی موبایل جدید نوکیا، اشاره سازندگان به توسعه اسمارت فونی بزرگ‌تر به منظور برطرف کردن نیاز تمام کاربران مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

    در واقع این احتمال وجود دارد که به زودی پرچمداری جدید از سوی نوکیا با صفحه نمایشی بزرگتر معرفی شود. هرچند، در گذشته گوشی نوکیا 6 با صفحه نمایش 5.5 اینچی توسط اچ ام دی گلوبال عرضه شده بود.

    در عکس جدید گوشی نوکیا 9 که به تازگی توسط یکی از منابع روسی در فضای مجازی منتشر شده است، موبایل جدید نوکیا با نمایشگری بدون حاشیه را می‌بینیم که بسیاری از اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. این در حالی‌ست که چند روز پیش، نوکیا 8 با نمایشگری 5.3 اینچی و حاشیه‌های بیشتر نسبت به برخی از پرچمداران بازار معرفی شد. به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت نیز به بخش پشتی منتقل می‌شود چرا که خبری از کلید فیزیکی هوم در قسمت جلویی دستگاه نخواهد بود.

    متاسفانه فعلا هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی یا عرضه گوشی موبایل نوکیا 9 در دست نیست. با این حال، گفته می‌شود موبایل پیش رو با قیمت 749 یورو (150 یورو بیشتر از نوکیا 8) با تراشه اسنپدراگون 835، شش یا هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه، سنسور اسکنر عنبیه چشم و گواهی IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار روانه بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر