ارائه شبکه اجتماعی سامسونگ واقعیت دارد؟

عصر کالا- شایعاتی منتشر شده است که احتمالا شبکه اجتماعی سامسونگ تحت عنوان Uhssup در اختیار کاربران گوشی‌های این برند کره‌ای قرار خواهد گرفت.

ارائه شبکه اجتماعی سامسونگ واقعیت دارد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در آستانه کنگره جهانی موبایل MWC 2018 ، منابع ناشناس و غیررسمی اعلام کرده اند که سامسونگ احتمالا قصد دارد پس از برگزاری و به پایان رسیدن این رویداد بزرگ، یک شبکه اجتماعی تحت عنوان Uhssup را در اختیار کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ قرار دهد.

    این شبکه اجتماعی که مبتنی بر موقعیت مکانی کاربران است، این امکان را به دارندگان گوشی‌های این برند می‌دهد تا با انتشار و ارسال موقعیت مکانی خود در لحظه با خانواده، دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند.

    گفته می‌شود بسیاری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های پرطرفدار و محبوب همچون اینستاگرام، فیس بوک مسنجر  و واتس اپ نیز در آن وجود خواهد داشت. همچنین کاربران با استفاده از این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود پرداخت‌های الکترونیکی خود را نیز از طریق درگاه‌های آنلاین و اینترنتی آن انجام دهند.

    بسیاری بر این باورند که سامسونگ در جریان رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل MWC 2018 که قرار است در شهر بارسلون اسپانیا از 7 تا 10 اسفند  برگزار شود، در کنار رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار جدیدش گلکسی اس 9، تصمیم گرفته است که از  شبکه اجتماعی اختصاصی خودش رونمایی کند.

    تاکنون گزارش‌ها، اخبار و شایعات بسیاری از سوی منابع مختلف به گوش رسیده است که همگی حاکی از حضور پرقدرت غول‌های تکنولوژی و شرکت های فعال در این زمینه هستند. بدون شک، کنگره جهانی موبایل که میزبان و شاهد رونمایی محصولات جدید و شگفت‌انگیز متعددی است، از مهم ترین رویدادهایی است که می‌تواند در زمینه علم و فناوری اتفاق بیفتد.

    البته هنوز شرکت سامسونگ هیچ بیانیه رسمی در این خصوص منتشر نکرده است و باید در صورت اطمینان یافتن از صحت این موضوع، تا زمان اعلام رسمی این غول تکنولوژی منتظر بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر