ماشین های لباسشویی سامسونگ مطابق با شرایط ارگونومی بدن طراحی شده‌اند

عصر کالا- کارهای خانه به نظر ساده می‌آیند اما ممکن است در بلندمدت به بدن آسیب برسانند.

ماشین های لباسشویی سامسونگ مطابق با شرایط ارگونومی بدن طراحی شده‌اند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ماشین های لباسشویی سامسونگ برای جلوگیری از این ضررها، مطابق با شرایط ارگونومی بدن طراحی شده‌اند.
    چقدر به بدنتان اهمیت می‌دهید؟ چقدر حواستان به ورزش روزانه‌ هست؟ تب لاغری و شمارش کالری خیلی وقت است که وارد زندگی همه شده، اما آیا جدای از کاهش وزن به سلامت بدنتان هم اهمیت می‌دهید؟
    شاید خیلی از کارهای خانه به نظرتان ساده بیاید و اصلا متوجه ضرر بلندمدت آن‌ها برای بدنتان نباشید؛ آسیب‌های جدی که به واسطه انجام مداوم و هر روزه بعضی از کارها به بدنتان وارد می‌شود. خبر خوب اینکه، اگر شما به این مساله دقت ندارید و وسواس به خرج نمی‌دهید، بد نیست بدانید سامسونگ با تولید ماشین لباسشویی های ارگونومیک و مطابق با ساختار بدن سعی کرده این فشار را از روی خانم خانه و دوش و کمر او بردارد.
    ماشین های لباسشویی سامسونگ امسال به خاطر این طراحی‌ها، برنده سه جایزه ویژه جهانی در کنفرانس آسیایی طراحی و ارگونومی لوازم خانگی شدند؛ جوایزی که در اصل هدیه‌ای به مشتریان این شرکت است.
    چرا ماشین های لباسشویی سامسونگ ؟
    اگر به سلامت جسم‌تان اهمیت می‌دهید این نکات را مد نظر داشته باشید:
    اولین جایزه طراحی پیشرو را که هر سه سال یک بار به بهترین طراحی‌ها برای کمک به ارگونومی بدن تعلق می‌گیرد، سامسونگ به دلیل طراحی ماشین لباسشویی ادواش (Addwash) از آن خود کرده است. ماشینی که نیاز به تعریف ندارد و با ایجاد درب دوم روی درب اصلی، انقلابی در صنعت ماشین لباسشویی ایجاد کرد که دغدغه ذهنی خیلی از خانم‌های خانه هم بود.

    درب دوم ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ به شما کمک می‌کند، اگر لباسی را فراموش کرده‌اید یا دوست دارید آن را بعدا (حتی تنها برای آبکشی) به لباسشویی اضافه کنید، به راحتی بتوانید. دری که حین شستشو کاملا باز می‌شود و باز هم به خاطر قرار گرفتن آن در سطح بالای ماشین لباسشویی برای باز و بسته کردن آن نیازی به خم شدن نیست و در عین حال به این ترتیب حتی اگر لباسی را جا انداخته باشید و یا حتی بخواهید نرم‌کننده اضافه کنید لازم نیست به خاطر آن دوباره مجبور به استفاده از ماشین لباسشویی شوید.
    همچنین مدل جدید ادواش با مجهز بودن به سیستم خشک کن 100 درصد امکان استفاده از لباس به محض شستشو را فراهم می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی منحصربه‌فرد دیگر نیازی به جمع کردن لباس‌های خیس از داخل ماشین و پهن کردن و جمع کردن ندارید و می‌توانید خیلی راحت همه کارها را به ماشین لباسشویی بسپارید. باور کردنی نیست! اما اگر خانم خانه باشید و حداقل هفته‌ای یکی دو بار مجبور باشید لباس‌ها را دانه دانه پهن کنید و گیره بزنید و بعد منتظر بمانید تا خشک شوند و اگر مجبور باشید داخل خانه این کارها را انجام دهید با منظره ناخوشایند لباس‌های روی بند رخت مواجه باشید، تازه متوجه می‌شوید علاوه بر اینکه این ماشین لباسشویی به جسم‌تان کمک می‌کند چطور به روح‌تان هم کمک کرده است!
    دیگر خم و راست نشوید
    یکی از مسایل آسیب‌‌زا حین استفاده از ماشین لباسشویی، خم شدن برای ریختن لباس‌ها داخل ماشین است که سامسونگ این مساله را با طراحی ماشین لباسشویی «اکتیو دوال واش» (Active Dual Wash) از بین برده است. جایزه‌ای که در این کنفرانس جهانی به سامسونگ تعلق گرفته به خاطر استفاده از سینک اضافی درب بالا برای شستشوی ابتدایی لباس‌ها با دست است. با استفاده از این ماشین، می‌توان لباس‌هایی که نیاز به شستشوی ابتدایی و یا اضافی با دست دارند را به راحتی شست. همچنین ساختار ارگونومیک آن هر گونه نیاز به خم و راست شدن برای ریختن و برداشتن لباس‌ها و چک کردن ماشین لباسشویی را بر طرف می‌کند. جالب اینجاست که این ماشین لباسشویی تمام اتومات فرقی با ماشین لباسشویی‌های دیگر ندارد و برنامه‌های شست‌و‌شو و آبکشی و خشک کن آن مثل همه ماشین لباسشویی‌های دیگر است.

    کار را یکباره انجام دهید     
    لباس‌ها را با دو دیگ مجزا و با برنامه‌های مجزا بشویید:
    در کنفرانسی که هر سه سال یکبار بهترین‌های دنیا را معرفی می‌کند، یکی دیگر از ماشین های لباسشویی سامسونگ یعنی لباسشویی فلکس واش (Flexwash)، موفق به دریافت جایزه شد. این لباسشویی جامع، دو ماشین لباسشویی کامل را در یک دستگاه جای داده است. این جایزه برای ارائه امکان داشتن دو برنامه شستشوی مجزا در آن واحد و در نتیجه صرفه‌جویی در وقت و انرژی است.

    علاوه بر جایزه فوق، ماشین لباسشویی فلکس واش سامسونگ جایزه سالانه بهترین بهترین‌ها در طراحی ارگونومیک را از انجمن ارگونومی کره جنوبی دریافت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر