قیمت و تاریخ عرضه اکسپریا XZ پرمیوم و XA۱ اولترا مشخص شد

عصر کالا- تاریخ عرضه و قیمت جدیدترین محصولات سونی، اکسپریا XZ پرمیوم، اکسپریا Touch، و اکسپریا XA۱ اولترا در بازار آمریکا مشخص شد.

قیمت و تاریخ عرضه اکسپریا XZ پرمیوم و XA۱ اولترا مشخص شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) محصولات جدیدی معرفی کرد، اما برخی از آنها تاکنون در تمام بازارها عرضه نشده‌اند. اکنون این شرکت قیمت و تاریخ عرضه‌ی اکسپریا XZ پرمیوم، اکسپریا Touch، و اکسپریا XA1 اولترا را مشخص کرده است.

    گوشی اکسپریا ایکس‌زد پرمیوم از تاریخ 12 ژوئن 2017 در ایالات متحده از طریق آمازون و Best Buy پیش فروش خواهد شد و یک هفته پس از آن یعنی 19 ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران در ایالات متحده فرصت خواهند داشت تا نسخه‌ی آنلاک شده‌ی این گوشی را از طریق آمازون، Best Buy و دیگر خرده‌فروشان خریداری کنند. البته نام سایر فروشگاه‌ها از سوی سونی اعلام نشده است.

    این گوشی که قیمت آن 799.99 دلار اعلام شده به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 835 و 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.46 اینچی با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل و باتری با ظرفیت 3230 میلی آمپر مجهز شده است. جذاب‌ترین قسمت این محصول سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی آن به همراه فناوری موشن آی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض است.

    اکسپریا ایکس‌زد پرمیوم، اولین گوشی هوشمند دنیا مجهز به نمایشگر 4K HDR است و با قابلیت محافظت در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد. این گوشی در رنگ‌های کروم براق، مشکی و صورتی برنز عرضه خواهد شد.

    پیش‌فروش گوشی میان‌رده‌ی اکسپریا XA1 اولترا نیز در 12 ژوئن آغاز و در تاریخ 21 ژوئن در ایالات متحده عرضه خواهد شد و فروش آن در فروشگاه‌ها از 2 جولای آغاز خواهد شد، اما سونی قیمت خرده‌فروشی این محصول را فاش نکرده است. با این حال این محصول با قیمتی حدود 400 دلار در اروپا عرضه شده است و قیمت بازار آمریکا نیز نباید تفاوت چندانی با آن داشته باشد.

    اکسپریا XA1 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6 اینچی Full HD و بدون حاشیه‌ و دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

    پروژکتور تعاملی اکسپریا Touch نیز در تاریخ 16 ژوئن به بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. قیمت این محصول 1699.99 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر