اپل سریال تلویزیونی می‌سازد

عصر کالا- علاقه اپل به ساخت مضامین ویدیویی از هیچ کس پوشیده نیست.

اپل سریال تلویزیونی می‌سازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، اولین برنامه تلویزیونی این شرکت هفته گذشته با نام Planet of the Apps پخش شد. حتی مشخص شده که اپل دو نفر از تهیه کنندگان سونی را هم استخدام کرده تا بتواند یک برنامه تلویزیونی جدید تولید کند.

    «جیمی ارلیکت» (Jamie Erlicht) و «زک ون آمبرگ» (Zack Van Amburg) به عنوان افرادی که تا این لحظه برنامه‌های تلویزیونی بسیار موفقی داشتند به شرکت اپل پیوسته‌اند. این افراد قرار است برنامه تلویزیونی جدیدی برای این شرکت درست کنند.

    هر دوی این افراد از سال 2005 به بعد رییس بخش برنامه‌های تلویزیونی سونی بودند و از موفق‌ترین سریال‌هایی که این دو نفر ساخته‌اند می‌تونیم به Breaking Bad و Better Call Saul اشاره کنیم.

    «ادی کو» (Eddy Cue) رییس بخش برنامه‌های اینترنتی اپل هم در این‌باره گفته:«ما یک برنامه هیجان‌انگیز برای فروشگاه خودمان و مشتریان داریم و بی‌صبرنامه برای معرفی آن‌ها تلاش می‌کنیم.»

    اپل روند تولید برنامه‌های تلویزیونی خاص خودش را افزایش داده و تا چند وقت دیگر هم خبرهای بیشتری از این حوزه می‌شنویم. در حال حاضر این شرکت به دنبال جذب افراد با استعداد در زمینه تولید برنامه‌های تلویزیونی است. اپل قصد دارد خودش را به رقیب جدی برای آمازون و نت‌فلیکس تبدیل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر