گلکسی نوت۸ چه مشخصاتی دارد؟

عصر کالا- پرچم‌دار جدید سامسونگ با توجه به شرایط پیش فروشی که پیش از این فراهم کرده بود اکنون به مرحله تحویل رسیده و آماده عرضه است.

گلکسی نوت۸ چه مشخصاتی دارد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم؛ گوشی گلکسی نوت8 سامسونگ جدیدترین پرچمدار این برند است که نمایشگر 6.3 اینچی سوپر آمولد، قلم SPen، دوربین دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسل که برای هر دو لنز واید و تله آن از لرزش‌گیر اپتیکال مجزا استفاده شده، دارد.

    سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی با تجهیز به قابلیت فوکوس خودکار و گشودگی دریچه دیافراگم F1.7، پردازنده هشت هسته‌ای 10 نانومتری، رم 6 گیگابایتی و حافظه قابل افزایش تا 256 گیگابایتی از جمله دیگر قابلیت‌های این گوشی است.

    قابلیت Live Focus در گلکسی Note8 به کاربر این امکان می‌دهد تا قبل و بعد از گرفتن عکس، افکت Broken Window را فعال و میزان محو شدن پس زمینه تصویر را کنترل کند؛ همچنین با فعال کردن ویژگی Dual Capture در دوربین اصلی، از دو لنز واید و تله دو عکس با عمق تصویر متفاوت بر روی حافظه گوشی ذخیره می‌شود.

    ظریف‌تر شدن نوک قلم، حساسیت بیشتر در برابر فشار و مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار سه موردی هستند که احساس بدست گرفتن یک قلم واقعی را به کاربران گلکسی Note8 منتقل می‌کند.

    به کمک قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) کاربران بدون باز کردن صفحه نمایش قادر به دیدن نوتیفیکیشن‌ها، میزان شارژ دستگاه، تقویم شمسی و... هستند؛ در کنار این ویژگی کاربردی، جدیدترین پرچمدار سامسونگ به قابلیت «یادداشت در حالت صفحه خاموش» مجهز شده است.

    بر این اساس کاربران گلکسی Note8 بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش گوشی می‌توانند تا 100 صفحه بر روی نمایشگر بنویسند و طراحی کنند.

    سیستم سه‌گانه تأیید هویت بیومتریک شامل اسکنر عنبیه چشم، سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره در کنار روش‌های سابق، راهکارهای متنوعی را پیش‌روی کاربران قرار داده است.

    تمامی اطلاعات بیومتریک افراد در پلتفرم اختصاصی ناکس (Knox) سامسونگ با بالاترین سطح امنیت به صورت نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری، محافظت می‌شود.

    همچنین این گوشی از باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و بی‌سیم بهره می‌برد و شارژ بی‌سیم Note8 به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران در زمان شارژ شدن دستگاه بتوانند با آن کار کنند.

    پیش‌فروش این گوشی از 25 شهریور ماه در کشور ما آغاز شد که به گفته مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس «بالغ بر چند هزار درخواست خرید آنلاین گوشی طی مدت کمتر از یک هفته ثبت و تحویل سفارشات از هفته گذشته آغاز شده است.»

    رزولوشن Quad HD+ با تراکم پیکسلی 512 پیکسل در هر اینچ تضمین‌کننده تجربه‌ بصری خوبی در این گوشی است که به زودی در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی وارد بازار کشورمان می‌شود.

    یکی دیگر از ویژگی‌های این موبایل VoLTE است که می‌توان آن را صدا بر روی شبکه LTE نامید؛ به مصرف کننده این توانایی را می‌دهد تا صدای مخاطب را با کیفیت HD بشنود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر