انتشار رندرهای اچ‌تی‌سی U۱۱ با رنگ قرمز

عصر کالا- در تاریخ ۱۶ ماه مه شاهد رونمایی از آخرین پرچمدار شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با نام اچ‌تی‌سی U۱۱ خواهیم بود. تا به امروز شاهد انتشار چندین تیزر از این دستگاه توسط شرکت تولیدکننده بوده‌ایم که به‌صورت غیر مستقیم وجود یکی از ویژگی‌هایی که شایعات به آن اشاره داشتند یعنی قاب حساس به فشار (با نام Edge Sense) را تایید می‌کند.

انتشار رندرهای اچ‌تی‌سی U۱۱ با رنگ قرمز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ؛ خوشبختانه قبل از معرفی رسمی این گوشی هوشمند توسط اچ‌تی‌سی، قادر به مشاهده رندرهای منتشر شده از آن هستیم که توسط این تصاویر می‌توان با طراحی دستگاه آشنا شد. این رندرها توسط 91 Mobiles و حساب توییتری OnLeaks (یکی از منابع بسیار معتبر) براساس پیش‌طرح سازنده، تولید شده که این دستگاه را در رنگ قرمز براق نشان می‌دهد.

    همانگونه که در تصاویر مشاهده می‌نمایید اچ‌تی‌سی U11 از حاشیه‌های باریک در سمت چپ و راست نمایشگر بهره می‌برد ولی در بالا و پایین آن شاهد حاشیه‌های ضخیم‌تری هستیم. براساس گفته‌ها این گوشی هوشمند دارای ضخامت 8 میلی‌متری در پایین بوده و به‌علت وجود لبه‌های حساس به فشار این ضخامت در بالا به 9.2 میلی‌متر افزایش می‎‌یابد.

    انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی U11 از نظر مشخصات فنی تفاوت عمده‌ای با دیگر پرچمداران معرفی شده در سال 2017 نداشته باشد. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 قدرت آن را تامین کرده و این دستگاه در نمونه‌ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

    از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی، پورت USB Type-C، باتری 3000 میلی‌آمپری و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.1 اشاره نمود. در ماه گذشته تصاویری از این دستگاه تحت نام اچ‌تی‌سی اوشن در اینترنت منتشر شده بود که با مشاهده رندرهای جدید به شباهت آن‌ها پی خواهید برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر