اپل آیفون جدید ارزان عرضه می کند

عصر کالا- اپل بعد از عرضه گوشی های آیفون ایکس و ۸ به دنبال عرضه یک مدل ارزان قیمت تر از گوشی آیفون اس ای نیز هست تا علاقمندان با بودجه محدود هم بتوانند آیفون خریداری کنند.

اپل آیفون جدید ارزان عرضه می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، انتظار می رود آیفون اس ای در سه ماهه اول سال 2018 روانه بازار شود. کار مونتاژ این گوشی بر عهده شرکت تایوانی وسترون خواهد بود و این کار در کارخانه آن در بنگلور هند صورت می گیرد.

    پیش بینی می شود ساکنان کشورهای در حال توسعه که توان اقتصادی بالایی ندارند از خریداران عمده گوشی یادشده باشند. بنابراین چالشی تازه در انتظار برخی رقبای چینی اپل است که توانسته اند بازارهای مذکور را در هند یا چین و برخی کشورهای آمریکای لاتین از آن خود کنند.

    اولین مدل از سری گوشی های آیفون اس ای در ماه مارس سال 2016 عرضه شد که علاوه بر قیمت پایین تر نمایشگر کوچک تری نیز داشت. هنوز در مورد ویژگی های فنی این گوشی تازه اطلاعاتی در دست نیست.

    برخی منابع خبری می گویند اپل در سال 2018 سه مدل گوشی جدید تولید و عرضه خواهد کرد و احتمال می رود مدل های تازه ای از آیفون ایکس نیز به بازار بیایند که از نمایشگر 5.8 اینچی یا 6.5 اینچی برخوردار خواهند بود. این گوشی ها دارای نمایشگرهای OLED بوده و گوشی ارزان تر بین 650 تا 750 دلار قیمت خواهد داشت. اپل در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر