دوربین‌های گوشی نوکیا با رابط کاربری لومیا

عصر کالا- گوشی های هوشمند نوکیا ممکن است به زودی با رابط کاربری دوربین لومیا عرضه شود.

دوربین‌های گوشی نوکیا با رابط کاربری لومیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، سه گوشی هوشمند نوکیا تاکنون وارد بازار شده اند ولی قرار است تا پایان سال میلادی چند گوشی دیگر نیز به بازار عرضه کند. شرکت فنلاندی HMD Global توانسته است تا بسیاری از پتنت های (اختراعات) مایکروسافت را به دست آورد و این موفقیت بعد از گرفتن حق استفاده از نام برند نوکیا بر روی گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلفن های ویژه خود است.

    با وجود اینکه، مایکروسافت هنوز مالکیت نام های تجاری ClearBlack، PureViwe و PureMotion را در اختیار دارد، حدود 500 پتنت طراحی شده توسط شرکت Redmond به HMD Global منتقل شده است.

    این پتنت های کسب شده توسط HMD خیال این شرکت را بابت شکایت های احتمالی تحت عنوان نقض پتنت، راحت می کند و این شرکت می تواند به راحتی به فکر توسعه و ارتقاء محصولات خود باشد. یکی از این پتنت ها که اخیراً به HMD منتقل شده است، مربوط به رابط کاربری دوربین لومیا می باشد.

    ثبت این پتنت برای شرکت HMD بسیار مفید خواهد بود چرا که؛ هیچ یک از گوشی های هوشمند نوکیا که توسط HMD عرضه شده اند، دارای رابط کاربری مناسبی نیستند. کاربران امیدوارند که علاوه بر گوشی های آینده عرضه شده توسط HMD، گوشی هایی که در حال حاضر در بازار به فروش می رسند نیز از رابط کاربری دوربین لومیا بهره مند شوند.

    با این وجود، احتمالاً برای رابط کاربری آینده نوکیا از نام دیگری استفاده شود، زیرا نام تجاری لومیا هنوز متعلق به مایکروسافت می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر