انتشار رندرهای جدید از آی‌فون ۸ و فاش شدن ابعاد این دستگاه

عصر کالا- براساس آخرین اطلاعات فاش شده در رابطه با آی‌فون ۸، این گوشی هوشمند دارای ابعادی برابر با ۱۴۳.۵۹ در ۷۰.۹۴ در ۷.۵۷ میلی‌متر خواهد بود.

انتشار رندرهای جدید از آی‌فون ۸ و فاش شدن ابعاد این دستگاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ،  برای مقایسه می‌توان به آی‌فون 7 اشاره کرد که ابعادی برابر با 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر دارد، بنابراین آی‌فون 8 از آی‌فون 7 بزرگ‌تر خواهد بود.

    آی‌فون 7 پلاس اندازه‌ای برابر با 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی‌متر داشته که نشان می‌دهد آی‌فون 8 از این مدل کوچک‌تر است. اگرچه گفته می‌شود آی‌فون 8 از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به 2 مدل دیگر بهره می‌برد ولی به‌علت صفحه نمایش بدون حاشیه، این ابعاد کوچک امکان‌پذیر است.

    Benjamin Geskin که چندین رندر از آی‌فون در سال 2017 تولید نموده، اخیرا تصاویر زیبایی را از این دستگاه منتشر کرده است. در تصویر اول شاهد قرارگیری آی‌فون 8 در کنار آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس هستیم که همانطور در آن مشاهده می‌نمایید، آی‌فون 8 با وجود ابعاد کوچک از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به آی‌فون 7 پلاس بهره می‌برد.

    متاسفانه هنوز از محل قرارگیری سنسور Touch ID اطلاعی نداریم و برای اطمینان از این موضوع باید تا ماه سپتامبر صبر کنیم. ظاهرا اپل هنوز تصمیمی برای نحوه استفاده از سنسور اثر انگشت نگرفته، به‌گونه‌ای که امکان قرارگیری آن در زیر نمایشگر 5.8 اینچی این دستگاه وجود دارد، البته گفته می‌شود که شاید این شرکت سنسور اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل نماید. اخیرا تصویری از کیس آی‌فون 8 منتشر شده که براساس آن باید منتظر قرارگیری سنسور Touch ID در پشت بدنه باشیم، البته برخی آن را مربوط به لوگو اپل می‌دانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر