گوشی یولفون تی ۱ با سخت افزاری قدرتمند و قیمتی پایین از راه رسید

عصر کالا- یولفون تی ۱ (Ulefone T۱) گوشی جدید این شرکت چینی است که با سخت افزاری قدرتمند و قیمتی مناسب، از ماه آینده میلادی رسما روانه بازار می‌شود.

گوشی یولفون تی ۱ با سخت افزاری قدرتمند و قیمتی پایین از راه رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، پیش‌فروش گوشی جدید یولفون از 31 جولای (9 مرداد) آغاز خواهد شد و سازندگان با در نظر گرفتن هدایای مختلفی همچون کوپن‌های 100 دلاری، کیف‌های هدیه 40 دلاری و فروش این گوش با قیمت 1 دلار، به دنبال جلب توجه کاربران هستند.
    اگرچه در حال حاضر مهلت ثبت نام برای شرکت در قرعه‌کشی کوپن‌های 100 دلاری تمام شده است، ولی علاقه‌مندان می‌توانند از امروز یعنی 26 جولای، با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و ثبت نام ایمیل خود، در جایزه فروش این گوشی با قیمت 1 دلار شرکت کنند.

    در رابطه با مشخصات فنی، تراشه هلیو پی 25 شرکت مدیاتک با پردازنده‌ هشت هسته‌ای و 2.6 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی یک گیگاهرتزی Mali-T880، قدرت‌بخش گوشی موبایل یولفون تی 1 خواهد بود. به علاوه، با وجود 6 گیگابایت رم، دستورات کاربران با صرف انرژی پایین و سرعتی بالا انجام خواهد شد. سازندگان با استفاده از حافظه داخلی 64 گیگابایتی در این گوشه، فضای بسیاری را برای ذخیره اطلاعات پیش روی مصرف‌کنندگان قرار داده‌اند که به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان این میزان را به 256 گیگابایت افزایش داد.

    یولفون تی 1 با پشتیبانی از شبکه‌های گسترده در سراسر جهان با 25 باند در 5 نوع مختلف، اغلب اپراتورهای مرجع در آسیا، اروپا و آمریکا را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی نیز می‌توان به دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی و توانایی ثبت تصاویر در حالت بوکه، فلاش دوال تن و چهارگانه، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی همراه با نورافکن، صفحه نمایش 5.5 اینچی و فول اچ دی همراه با سنسور اثر انگشت، بدنه فلزی و باتری 3680 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع PE+2.0 اشاره کرد.

    یولفون تی 1 به صورت رسمی از 8 آگوست (17 مرداد) وارد بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر