سخنگوی کمیسیون صنایع:

ال جی و سامسونگ بازار ۸۰ میلیونی ایران را رها نمی‌کنند

عصر کالا- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ال‌جی و سامسونگ به دنبال حفظ بازار ۸۰ میلیونی خود در ایران هستند، گفت: این شرکت‌ها در کشور ما سرمایه‌گذاری کرده و نمایندگی‌ها و تجهیزات بسیاری دارند بنابراین برای حفظ این سرمایه‌ها بازار ایران را ترک نمی‌کنند.

ال جی و سامسونگ بازار ۸۰ میلیونی ایران را رها نمی‌کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  خانه ملت، ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخباری مبنی بر خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران، گفت: منافع ملی کره جنوبی مانع خروج این شرکت‌ها از بازار ایران می‌شود حتی این کشور تمایل دارد سرمایه گذاری خود را در ایران نیز افزایش دهد.
    لوازم خانگی

    نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: محصولات ال جی و سامسونگ در تمام خانه‌های ایرانی وجود دارد و بیشتر لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، موبایل و... مورداستفاده در کشور از محصولات این شرکت‌ها است.

    ال‌جی و سامسونگ به دنبال حفظ بازار 80 میلیونی خود در ایران هستند

    وی با بیان اینکه ال‌جی و سامسونگ به دنبال حفظ بازار 80 میلیونی خود در ایران هستند، اظهار کرد: این شرکت‌ها در کشور ما سرمایه‌گذاری کرده و نمایندگی‌ها و تجهیزات بسیاری در ایران دارند بنابراین برای حفظ این سرمایه‌ها بازار ایران را ترک نمی‌کنند.

    سرمایه‌گذاری‌هایی که ال‌جی و سامسونگ در ایران انجام دادند دست و پای آنها را برای رفتن می بندد، باید دید این شرکت‌ها چگونه تحریم‌ها را دور می‌زنند

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌هایی که ال‌جی و سامسونگ در ایران انجام دادند دست و پای آنها را برای رفتن می بندد، خاطرنشان کرد: باید دید این شرکت‌ها چگونه تحریم‌ها را دور می‌زنند.

    تمام کشورها به دنبال گسترش بازار خود در ایران هستند

    ملکی با بیان اینکه تمام کشورها به دنبال گسترش بازار خود در ایران هستند، ادامه داد: در سفر به کره جنوبی با مدیریت سامسونگ جلسه داشتم و مطرح کردم چرا نمایندگی و فعالیت‌های خود را در ایران را با توجه به بازار موجود توسعه نمی‌دهید؟ به صراحت گفت "ما از خزانه داری آمریکا اجازه نداریم".

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا حمایت از کره جنوبی در مقابل کره‌شمالی را بهانه کرده و از این طریق مبادلات تجاری کره جنوبی را تا حدودی مشخص می‌کند اما باید منافعی که بازار ایران برای ال جی و سامسونگ دارد را نیز در نظر گرفت.

    در روزهای اخیر خبرهای مبنی بر قطع همکاری ال جی و سامسونگ منتشر شد اما روابط عمومی هر دو شرکت این اخبار را تکذیب کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر