سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری اپل در شرکت Corning and Gorilla ؛

کوپرتینو ۲ میلیون شغل در آمریکا ایجاد می‌کند

عصر کالا- کمپانی اپل سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری را در شرکت Corning and Gorilla که سازنده محافظ نمایشگر گوشی ها است، انجام داده است. این شرکت در همین راستا ۲ میلیون شغل جدید را نیز در آمریکا ایجاد خواهد کرد.

کوپرتینو ۲ میلیون شغل در آمریکا ایجاد می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از گجت نیوز، کوپرتینو رسما خبر از سرمایه گذاری بر روی شرکت Corning and Gorilla ، سازنده آمریکایی تکنولوژی محافظه شیشه گوریلا داد. این سرمایه گذاری به مبلغ 200 میلیون دلار، در بخش‌های تحقیق و توسعه کورنینگ، نیاز به سرمایه و تجهیزات و همچنین پروسه تولید محافظ شیشه‌ای انجام خواهد گرفت. جف ویلیامز، مدیر ارشد عملیات اپل در این ارتباط عنوان کرده است:
    کورنینگ یک مثال عالی از یک تامین کننده آمریکایی است که همچنان به تولیدات نوآورانه خود ادامه می‌دهد. آن‌ها یکی از تامین کنندگان قدیمی و طولانی مدت اپل هستند. این همکاری 10 سال پیش همراه با نخستین آیفون آغاز شد و امروز هر خریداری که یک آیفون و یا آیپد را در سراسر جهان خریده است، شیشه‌ای را لمس می‌کند که در آمریکا توسعه پیدا کرده است. ما برای این ده سال همکاری بسیار مفتخریم و ما سرمایه گذاری بیشتری را با کورنینگ که چنین میراث غنی را با شیوه‌های تولید نوآورانه به ارمغان آورده انجام خواهیم داد.
    سرمایه گذاری اپل در شرکت Corning and Gorilla تنها بخشی از یک برنامه جامع است

    از زمان معرفی آیفون اصلی در سال 2007، اپل و شرکت Corning and Gorilla از همکاری استراتژیک سالمی برخوردار بوده‌اند. با این حال، اگر شما شگفت زده‌اید که این سرمایه گذاری به چه مناسبتی است، باید بدانید که این در واقع بخشی از برنامه جدید کمپانی اپل به نام “Advanced Manufacturing Fund” است. این طرح چند روز پیش توسط تیم کوک معرفی شد که هدف اصلی آن سرمایه گذاری حداقل 1 میلیارد دلاری همراه با کمپانی های تولیدکننده مستقر در ایالات متحده است. این یک حرکت بسیار جذاب است که اپل با هدفی نامحدود جهت حمایت از کسب و کارهای محلی آمریکا در پیش گرفته است. کوپرتینو همچنین ادعا می‌کند که این برنامه می‌تواند 2 میلیون شغل (به جز 450 هزار نفری که در کمپانی های تامین کننده آن‌ها مشغول کار هستند) در این بخش از کره خاکی ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر