رونمایی از جدیدترین پرچمدار آلکاتل +تصاویر

عصر کالا- شرکت آلکاتل گوشی ۵V خود را با نمایشگر دارای بریدگی، دوربین دوگانه و باتری ۴هزار میلی‌آمپری تولید و معرفی کرد.

رونمایی از جدیدترین پرچمدار آلکاتل +تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آلکاتل، شرکت خریداری شده توسط TCL امروز پرچمدار جدید خود، 5V را معرفی کرد. پرچمداری که با صفحه نمایش 6.2 اینچی دارای ناچ بالای صفحه و نسبت تصویر 19:9 با روزولوشن 720x1500 روانه بازار شود. نسبت صفحه به بدنه آن 88 درصد بوده و از همه مهمتر اینکه این پنل صفحه نمایش با شیشه Dragontrail محافظت می‌شود.

    Alcatel 5V در پنل پشتی خود دارای دوربین دوگانه‌ای است که با سنسورهای 12 و 2 مگاپیکسل مجهز شده‌اند که سنسور دوم فقط برای اطلاعات عمقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین این دستگاه به یک فلش LED دوگانه هم مجهز شده است. نرم‌افزار دوربینی که روی این دستگاه نصب شده، قادر به انجام کارهای مختلفی از جمله تشخیص منظره بر مبنای هوش مصنوعی، عکسرداری مداوم، HDR، دید بوکه، پایدارسازی عکس و دارای Google Lens است.

    دوربین سلفی 5V دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که در زمان استفاده از آن، نرم‌افزار دوربین گوشی فیلترهای عکسبرداری و ویدئویی خاصی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها، روتوش و یا کولاژ عکس‌ها را در اختیار قرار خواهد داد.

    آلکاتل برای این دستگاه پردازنده MediaTek Helio P22 را در نظر گرفته که دارای چیپست 8 هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز می‌باشد. این پردازنده با یک حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی جفت شده است. قدرت دستگاه هم توسط یک باتری 6هزار میلی‌آمپری تأمین می‌شود. Alcatel 5V با رنگ‌های آبی و مشکی و اندروید 8.1 Oreo تولید می‌شود و قرار است در اواخر این ماه میلادی در بازارهای منتخب عرضه شود. قیمت این گوشی هوشمند 200 دلار تخمین زده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر