ال جی برنامه عرضه جهانی گوشی جی ۶ را اعلام کرد

عصر کالا- کمپانی ال‌جی سرانجام از برنامه‌های خود برای عرضه‌ی سراسری جدیدترین پرچم‌دارش پرده برداشت.

ال جی برنامه عرضه جهانی گوشی جی ۶ را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، ال‌جی در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل 2017 بارسلون در ماه فوریه از گوشی هوشمند پرچم‌دار ال‌جی جی 6 رونمایی کرد و حالا این شرکت برنامه‌های خود را برای عرضه‌ی جهانی این دستگاه اعلام کرده است. گوشی هوشمند جی 6 در کره جنوبی عرضه شده و این کمپانی اعلام کرده است که فروش این محصول در بازارهای بین‌المللی از هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد. شرکت یادشده اشاره کرده است که فروش این پرچم‌دار ابتدا در تعدادی از کشورها از جمله بازارهای کلیدی مثل آمریکای شمالی، آسیا، اروپا، آمریکای مرکزی و جنوبی آغاز می‌شود. در نظر داشته باشید که بنا به گزارش ال‌جی، گوشی G6 از این هفته در برخی از بازارها عرضه خواهد شد؛ ولی طی چند هفته‌ی آینده شاهد فروش این محصول در سراسر نقاط جهان خواهیم بود. کمپانی مورد بحث همچنین اعلام کرده است که قیمت و زمان دقیق عرضه‌ی جی 6 برای هر بازار به‌صورت محلی در آن منطقه اعلام خواهد شد.

    ال‌جی همچنین اعلام کرده است که حدود 200 اپراتور همراه برای پرچم‌دار جدید این شرکت در سراسر جهان بازاریابی خواهند کرد. جونو چو رئیس بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی اعلام کرده که بازخوردهای کلی به گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 فراتر از انتظارات این شرکت هستند. گوشی جی 6 در واقع از زمان معرفی در ماه فوریه تاکنون جوایز زیادی به دست آورده است. به‌طور دقیق‌تر در واقع این گوشی تاکنون موفق شده 36 جایزه مختلف دریافت کند. جی 6 نسبت به نسل‌های پیشین خود به میزان قابل توجهی ارتقاء یافته است. همان‌طور که می‌دانید، ال‌جی در طول سال گذشته سعی کرد با معرفی جی 5 به حوزه‌ی گوشی‌های ماژولار وارد شود؛ ولی این دستگاه مورد انتقاد بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفت و استقبال قابل توجهی از این محصول به عمل نیامد. اما حالا این شرکت از پرچم‌دار قبلی خود تجربه‌ی خوبی به دست آورده است و در واقع گوشی جی 6 از هر لحاظ نسبت به مدل قبلی‌ برتری دارد. تا‌کنون این پرچم‌دار از طرف بسیاری از کاربران و منتقدان بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرده و ظاهر آن نیز بسیار زیبا است. علاوه بر این، محصول مورد بحث امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ال‌جی سعی کرده است از مشکلات جی 5 تا جایی که امکان دارد در پرچم‌دار جدید خود دوری کند. البته با تمام این اوصاف باید منتظر بمانیم تا ببینیم فروش واقعی گوشی‌ ال‌جی جی 6 چگونه خواهد بود؛ ولی در هر حال با توجه به بازتاب‌هایی فعلی این دستگاه، به نظر می‌رسد این محصول یکی از گزینه‌های موفق بازار خواهد بود.

    گوشی‌ ال‌جی جی 6 بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارد، حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن بسیار باریک هستند و باوجود سایز کلی دستگاه، یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویری 18 به 9 دارد. جی 6 از پردازنده‌ی 64 بیتی اسنپدراگون 821 بهره می‌برد که شامل چهار هسته‌ی پردازشی است. حافظه‌ی رم جی 6، 4 گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه‌ی داخلی آن در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی در دسترس کاربران خواهد بود. البته امکان افزایش حافظه‌ی داخلی این دستگاه با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی وجود دارد. جی 6 همچنین گواهی IP68 دارد؛ بنابراین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید 7.0 نوقا است و باتری آن ظرفیتی 3300 میلی‌آمپر ساعتی دارد. دوربین دوگانه‌ی پشتی جی 6 شامل دو لنز 13 مگاپیکسلی و وزن کلی گوشی‌ آن 164 گرم است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر