محصولات جدید نوکیا تا پایان تیرماه در ایران+قیمت

عصر کالا- وارد کننده محصولات نوکیا در گفتگو با گجت نیوز گفت: محصولات جدید شرکت نوکیا از جمله گوشی‌های نوکیا ۶، نوکیا ۵، نوکیا ۹ و نوکیا ۳۳۱۰ تا پایان تیرماه وارد بازار ایران خواهد شد. در ادامه ضمن معرفی محصولات جدید نوکیا به قیمت آنها در بازار ایران می‌پردازیم.

محصولات جدید نوکیا تا پایان تیرماه در ایران+قیمت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگا ه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، پادشاه و سلطان دنیای موبایل، شرکت فلاندی نوکیا پس از مدت‌های غیبت در صنعت بزرگ موبایل حالا به کمک صاحب جدید خود یعنی شرکت  HMD Global به دنیای موبایل بازگشته است تا دوباره بر تخت پادشاهی دنیای تلفن همراه بنشیند و جایگاه از دست رفته خود را بازگرداند.
    نوکیا در گام اول از موبایل اندرویدی جدیدی با نام نوکیا 6 رونمایی کرد که یک محصول میان‌رده است اما با این تفاسیر توانست تا رکوردهای عجیب و غریبی را در فروش آنلاین و فیزیکی این محصول کسب کند. بعد از نوکیا 6، شرکت نوکیا در کنگره جهانی موبایل از موبایل پایین‎رده نوکیا 5، نوکیا 3 و نسخه جدید گوشی نوستالژیک نوکیا 3310 رونمایی کرد. همچنین نوید تولید و عرضه پرچمدار خود با نام نوکیا 9 را داد که در حال حاضر تصاویر، بنچمارک، قیمت و زمان عرضه  تلفن هوشمند نوکیا 9 منتشر شده است و قرار است یک موبایل بی‌عیب و نقص باشد.
    محصولات جدید نوکیا تا پایان تیر ماه در ایران
    وارد کننده محصولات نوکیا که تا به امروز موبایل نوکیا 6 را در دو نسخه و گوشی نوکیا 3310 و طرح اصلی آن را به بازار ایران آورده است در گفتگو با گجت نیوز گفت:
    برنامه ما برای واردات محصولات جدید نوکیا نیز همچون گوشی نوکیا 6 و نوکیا 3310 خواهد بود و به سرعت نوکیا 5، نوکیا 3 و نوکیا 9 را به محض عرضه با پیش خرید محموله‌های بزرگ از طریق هند یا امارات متحده عربی وارد بازار ایران خواهیم کرد. این گوشی‌ها با قیمت مناسب و به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی اما با هفت روز ضمانت پس از فروش به مشتریان و علاقه مندان نوکیا در ایران تحویل داده خواهد شد.
    نوکیا 6

     

     

    نوکیا 6، اولین گوشی اندرویدی جدید نوکیا است که محصولی میان‌رده تلقی می‌شود. گوشی هوشمند نوکیا 6 مدعی مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و موفقیت در تست‌ها است. این گوشی شاید سخت افزار اسمی چندان جالبی نداشته باشد اما طبق بنچمارک‌ها و بررسی‌های انجام شده، نوکیا 6 بدون هیچ لگ و نقصی حتی سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را نیز اجرا می‌کند.
    از جمله مشخصات سخت افزاری اسمارت فون نوکیا 6 باید به پردازنده هشت هسته‌‎ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، 3 و 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلاش LED دوگانه با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، دو اسپیکر مجهز به تکنولوژی پیشرفته Dolby Atmos، حسگر اثر انگشت، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام  و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره داشت.
    تلفن هوشمند نوکیا 6 در دو نسخه 3 گیگابایت حافظه رم  و 32 گیگابایت حافظه داخلی (نسخه تولید انبوه) و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (نسخه تولید محدود) تولید شده است که در خارج از ایران به ترتیب 299 یورو و 230 یورو قیمت دارند و در همانطور که قبلا در خبری برایتان گفتیم، مدل های این گوشی به ترتیب 1 میلیون و 100 و 1 میلیون و 270 هزار تومان قیمت دارند.

    نوکیا 5

     

    شرکت نوکیا برای به دست آوردن بخشی از بازار گسترده و پر رونق گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی دو موبایل هوشمند نوکیا 5 و نوکیا 3 را تولید و معرفی کرده است. موبایل نوکیا 5 یک گوشی دو سیم کارت است که در رده محصولات پایین‎رده و با ارزش خرید بالا قرار می‌گیرد.
    از جمله مشخصات سخت افزاری اسمارت فون نوکیا 5 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر اچ دی با تراکم پیکسلی 282 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره داشت.
    گوشی نوکیا 5 در خارج از ایران با قیمتی در حدود 200 یورو عرضه خواهد شد به همین سبب باید منتظر این تلفن هوشمند به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی با قیمتی در حدود 800 الی 850 هزار تومان باشیم که قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با گوشی‌های این رنج قیمتی است.
    نوکیا 3

    ارزان قیمت‌ترین و اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی جدید با برند نوکیا، گوشی نوکیا 3 است که با سخت افزاری پایین‌رده و سیستم عامل بروز می‌تواند گزینه مناسبی برای آن دسته افرادی که به دنبال خرید یک موبایل هوشمند خوش قیمت و با ارزش خرید بالا هستند، باشد.
    موبایل هوشمند نوکیا 3 به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش  5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی با تراکم پیکسلی 294 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 8  مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 2650 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.
    طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی پایین‎رده نوکیا 3 که ارزانترین محصول هوشمند شرکت نوکیا است با قیمتی در حدود 140 یورو وارد بازار جهانی خواهد شد. تلفن هوشمند نوکیا 3 در ایران نیز ارزان قیمت‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی با برند نوکیا خواهد بود و قیمتی در حدود 500 هزار تومان خواهد داشت.
    نوکیا 9

     

    موبایل هوشمند نوکیا 9 که قرار است به زودی معرفی و عرضه شود یکی از موضوعات داغ این روزهای دنیای تکنولوژی است. نوکیا 9 به عنوان گوشی پرچمدار و بالارده شرکت فلاندی نوکیا شناخته می‌شود که از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی بهرمند است.
    طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند نوکیا 9 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس 2.45 و 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، صفحه نمایش 5.3 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی 554 پیکسل در هر اینچ با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری قدرتمند با شارژ سریع 3.0 کوالکام و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره داشت.
    تلفن هوشمند نوکیا 9 قرار است با قیمتی در حدود 800 دلار وارد بازار جهانی شود به همین دلیل باید گفت که احتمالا این گوشی با قمیتی در حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار موبایل کشورمان شود.
    نوکیا 3310 نسخه 2017

     

    شرکت فلاندی نوکیا در اقدامی جالب تصمیم گرفت تا یکی از محصولات جدید خود را در قالب موبایل نوستالژیک نوکیا 3310 با همان عناصر قدیمی اما با ظاهری جذاب و ارتقا یافته با نام نوکیا 3310 نسخه 2017 تولید و عرضه کند تا با خاطره بازی بتواند فروش خوبی را کسب کند.
    گوشی نوکیا 3310 نسخه 2017 دارای صفحه نمایش  2.4 اینچی رنگی، دوربین 2 مگاپیکسلی همراه با فلش LED، 16 مگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت، بازی خاطره انگیز Snake و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان است. این گوشی در خارج از ایران دارای قیمت 50 یورو است و هم اکنون در ایران با قیمت 230 الی 280 هزار تومان قابل خریداری است و نسخه طرح اصلی و تقلبی آن نیز به ترتیب با قیمت 120 و 80 هزار تومان در بازار ایران موجود هستند.
    منتظر حضور رسمی نوکیا در ایران نباشید!

    تا به امروز اخباری مبنی بر حضور رسمی دوباره نوکیا با یک دفتر در تهران  و عرضه محصولات جدید این شرکت با گارانتی منتشر شده است اما به گفته منابع آگاه در حوزه موبایل فعلا خبری از حضور رسمی شرکت نوکیا در ایران نیست و نباید تا پایان تابستان سال جاری منتظر محصولات جدید نوکیا به صورت رسمی در بازار موبایل ایران باشیم؛ به همین دلیل اگر اشتیاق زیادی برای خرید محصولات جدید نوکیا دارید، فرشندگان غیر رسمی در انتظار شما هستند.
    در پایان باید گفت که باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آینده و فروش محصولات شرکت نوکیا که ایرانی‌ها آن را تا به امروز فقط با 3 واژه کیفیت، مقاومت و ارزش خرید بالا خلاصه می‌کنند، چگونه خواهد بود و سرنوشت این کمپانی نوستالژیک برای مردم ایران و دنیا چگونه رقم خواهد خورد.
    نظر شما در رابطه با محصولات جدید نوکیا چیست؟ شما کدامیک از گوشی‌های جدید نوکیا را خریداری می‌کنید؟ به نظر شما محصولات جدید نوکیا با قیمت‌های ذکر شده، ارزش خرید دارد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر