سامسونگ کار روی گلکسی اس ۹ را آغاز کرده است

عصر کالا- با وجود اینکه هنوز تب و تاب معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در بین اهالی فناوری وجود دارد، گزارش جدیدی منتشر شده حاکی از آنکه سامسونگ کار روی گلکسی اس ۹ را آغاز کرده است.

سامسونگ کار روی گلکسی اس ۹ را آغاز کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت؛ دو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هنوز به‌صورت رسمی برای پیش‌خرید در دسترس قرار نگرفته‌اند، با این وجود گزارش جدیدی از کره‌ی جنوبی منتشر شده است که بر اساس آن، سامسونگ در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی نسل بعدی پرچم‌دار سری گلکسی اس خود برای سال 2018 است.

    منابع ناشناس نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند از اواخر ماه مارس، یک تیم از این کمپانی کار روی پنل‌های نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس 9 را شروع کرده‌اند. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، یعنی سامسونگ شش ماه از برنامه‌ی زمان‌بندی خود نسبت به سال گذشته جلوتر است. گزارش مورد بحث دلیل آغاز زودهنگام کار روی گلکسی اس 9 را به بخش کنترل کیفیت مرتبط می‌داند؛ چراکه به دلیل مشکلات گلکسی نوت 7، کنترل کیفی در محصولات جدید سامسونگ اهمیت بیشتری یافته است.

    یکی از منابع ناشناس در مورد این گوشی اعلام کرده است:

    از اواخر ماه قبل، تیم بخش نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس 9 فعالیت‌ خود را آغاز کرده و هدف تیم مورد نظر این است که تا اوایل ماه آوریل نمونه‌های اولیه‌ را تولید کنند. انتظار می‌رود حدودا یک ماه بعد، سایر اجزای گوشی اس 9 از جمله ماژول‌ها در فازهای مخصوص به خود توسعه داده شوند.
    در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم قابلیت‌ها و مشخصات فنی پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس سامسونگ را پیش‌بینی کنیم؛ اما در خبری مرتبط با گلکسی اس 9 به این نکته اشاره شده است که این محصول در دو مدل با صفحه‌نمایش‌هایی به ابعاد 5.8 اینچ و 6.2 اینچی تولید می‌شود که از این بابت دقیقا شبیه به دو مدل گلکسی اس 8 خواهد بود.

    در گزارش مورد بحث همچنین اشاره‌هایی به برخی از شایعات مرتبط با گلکسی نوت 8 شده است. انتظار می‌رود گلکسی نوت بعدی به بزرگ‌ترین نمایشگر به کار گرفته‌شده در بین محصولات رده بالای سامسونگ مجهز شود. ظاهرا صفحه‌نمایش این دستگاه 6.32 اینچی باشد و پیش‌بینی شده است که سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این دستگاه تعبیه شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید سامسونگ در ابتدا تصمیم داشت چنین سنسوری را در گوشی هوشمند گلکسی اس 8 به کار ببرد، ولی این فناوری در زمان مقرر آماده نشده است. همچنین باید اشاره کنیم که سامسونگ موبایل از قبل این موضوع را تأیید کرده است که امسال نسل جدید فبلت گلکسی نوت معرفی خواهد شد و بر اساس شایعات، کد نام این محصول Great است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر