موبایل شیائومی می مکس ۲ وارد بازار ایران شد+قیمت

عصر کالا- موبایل شیائومی می مکس ۲ (Xiaomi Mi Max ۲) ، فبلت جدید و قدرتمند شرکت شیائومی در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است.

موبایل شیائومی می مکس ۲ وارد بازار ایران شد+قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، شرکت شیائومی در اوایل خرداد ماه از فبلت جدید و قدرتمند خود با نام شیائومی می مکس 2 ( Xiaomi Mi Max 2) به عنوان نسخه جدید خانواده مکس که در سراسر جهان از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار هستند، رونمایی کرد. این تلفن هوشمند دارای مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی در کنار طراحی بهبود یافته نسبت به گذشته است و یکی از اولین گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 به صورت پیش فرض است به همین دلیل یکی از بهترین اسمارت فون‌های موجود در بازار برای عاشقان گوشی‌های فبلت یا با صفحه نمایش بزرگ محسوب می‌شود که با وزن نسبتا پایین 211 گرم برای یک فبلت در کنار فبلت‌های گران قیمت ایسوس و سامسونگ می‌درخشد.

    از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند شیائومی می مکس 2 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 6.44 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر فول اچ دی با با تراکم پیکسلی 342 پیکسل در هر اینچ با لایه محافظتی گوریلا گلس 4، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابیت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری 5300 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 3.0  و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا با نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی MIUI اشاره داشت.
    قیمت شیائومی می مکس 2 در ایران

    گوشی شیائومی می مکس 2 به صورت غیر رسمی (قاچاق) و بدون گارانتی در نسخه 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 1 میلیون و 160 هزار تومان و 1 میلیون و 400 هزار تومان هزار تومان با رنگ طلایی وارد بازار ایران شده است، این در حالی‌ست که این گوشی با قیمت 270 و 300 یورو در خارج از ایران در حال فروش است.
    گفتنی است که موبایل شیائومی می مکس 2 از تمامی باندهای مخابراتی کشور ایران پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلفن هوشمند با پک چین اما رام رسمی جهانی در بازار ایران عرضه شده است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.
    ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید موبایل شیائومی می مکس 2 را دارید تا اوایل مرداد ماه دست نگه دارید تا بعد از ریزش قیمت اولیه این محصول اقدام به خرید این فبلت قدرتمند و بدون رقیب از شیائومی بکنید.
    نظر شما در رابطه با فبلت جدید و قدرتمند شیائومی چیست؟ آیا این موبایل هوشمند با قیمت ذکر شده ارزش خریداری دارد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر