فروش تلفن‌های همراه هوشمند افزایش پیدا کرد

عصر کالا- براساس آماری که سازمان IDC منتشر کرده فروش تلفن‌های همراه هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۴٫۳ درصد افزایش پیدا کرده است. این میزان در مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۶ تنها ۳٫۶ درصد بود.

فروش تلفن‌های همراه هوشمند افزایش پیدا کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ براساس اطلاعات منتشر شده بین ماه‌های ژانویه تا مارس سال 2017 نزدیک به 347٫4 میلیون تلفن همراه هوشمند فروحته شده است. این مقدار در سال گذشته تنها 332٫9 ملیون بوده. در این آمار مشخص شده که سامسونگ بیشترین تعداد گوشی را فروخته است. این شرکت کره‌ای نزدیک به 79٫2 میلیون گوشی راهی بازار کرده که نزدیک به 22٫8 درصد کل فروش بازار موبایل در سه ماهه اول سال 2017 بوده است.

    در مکان دوم هم شرکت اپل قرار گرفته است. این شرکت توانسته 51٫6 میلیون دستگاه آیفون راهی بازار کند که 8 درصد بیشتر از مقدار سال گذشته این شرکت به حساب می‌آید. در سه ماه گذشته اپل نزدیک به 14٫9 درصد فروش بازار تلفن‌های همراه هوشمند را به خودش اختصاص داده بود.

    شرکت هواوی هم در مکان سوم قرار گرفته و توانسته 34٫2 میلیون گوشی راهی بازار کند. در مکان‌های بعدی دو شرکت Oppo و Vivo قرار گرفته‌اند. شرکت Oppo توانست 26٫6 میلیون گوشی و Vivo هم 18٫1 میلیون دستگاه گوشی به فروش رسانده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر