نوبت به گلکسی A۳۰ و A۵۰ رسید

عصر کالا- به نظر می‌رسد که کاربران گوشی‌های گلکسی A۳۰ و A۵۰ به زودی قادر خواهند بود اندروید ۱۰ را روی دستگاه‌های اندرویدی خود دریافت کنند.

نوبت به گلکسی A۳۰ و A۵۰ رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، اخبار منتشر شده در وب سایت gsmarena حاکی از آن است که جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید (اندروید 10) به زودی برای گوشی‌های پرطرفدار گلکسی A30  و A50 سامسونگ نیز منتشر خواهد شد تا کاربران بتوانند از جدیدترین قابلیت‌های موجود در آن بر روی دستگاه خود بهره‌مند شوند.

    به نظر می‌رسد که سامسونگ برخلاف سال‌های گذشته به شدت در تلاش است تا با ارائه و انتشار زودهنگام و به موقع نسخه جدید سیستم عامل اندروید 10، نظر و رضایت کاربرانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

    در فهرست‌های رده بندی منتشر شده از پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های بازارهای جهانی، نام گلکسی A30 و A50 که توانسته بود جایگاه مناسب و رتبه های بالایی را به خود اختصاص دهند، به چشم می خورد.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید 10 می‌توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت 5G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند،  Focus Mode، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر