پرچمدار بعدی سونی ۴ دوربین دارد!

عصر کالا- به نظر می‌رسد که سونی می خواهد گوشی پرچمدار جدید خود را با چهار دوربین معرفی و عرضه کند.

پرچمدار بعدی سونی ۴ دوربین دارد!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سونی قصد دارد به منظور احیای بخش تولید و فروش گوشی های هوشمند و موبایل پرچمدار اکسپریا ایکس زد 3 را با 4 دوربین معرفی و عرضه کند.

    از آنجایی که شرکت سونی همواره به خاطر تولید و عرضه دوربین های با کیفیت و قدرتمندش در جهان نام و آوازه خوبی را به خود اختصاص داده است، حالا به نظر می رسد که دست روی نقطه قوت خود گذاشته است تا بتواند باری دیگر گوشی های خود را در بازارهای جهانی به فروش برساند و همانطور که می دانیم، نقطه قوت سونی دوربین های با کیفیتش است.

    بر اساس گزارش های منتشر شده در فضای مجازی، گوشی اکسپریا ایکس زد 3 سونی که احتمالا قرار است در ماه اوت سال جاری 2018 میلادی در نمایشگاه فناوری ایفا 2018 آلمان رونمایی شود، به همراه چهار دوربین، دو دوربین در پنل پشتی و دو دوربین در پنل جلویی عرضه شود.

    این بدان معناست که سونی رویکرد جدیدی را در قابلیت های گوشی های هوشمند خود اتخاذ کرده است تا توان رقابت با شرکت های قدرتمند تولیدکننده موبایل در جهان را داشته باشد.

    البته هنوز شرکت سونی این اخبار و گزارش ها را به طور رسمی تایید نکرده است و باید برای حصول اطمینان از این قابلیت جدید و جذاب منتظر رونمایی از محصول جدید سونی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر