گلکسی اس ۹ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز می‌شود

عصر کالا- گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز خواهند شد.

گلکسی اس ۹ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کلا» به نقل از زومیت، تصویری از کابل فلزی USB Type-C منتشر شده است که گفته می‌شود برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طراحی شده‌ است. این پورت 3.5 میلی‌متری در بخش پایینی و سمت راست ماژول قرار دارد. در این تصویر هیچ کدام از مؤلفه‌های ضد آب دستگاه دیده نمی‌شود؛ بااین‌حال انتظار می‌رود پرچم‌داران 2018 سامسونگ با استاندارد IP68 همراه شوند و در برابر قطره‌ی آب و گردوغبار ایمن باشند.

    3.5mm Headphone Jack

    شماره مدل SM-G965F روی این کابل‌های USB Type-C حک شده است که نشان می‌دهد این پورت‌ها برای گلکسی اس 9 پلاس ساخته شده‌اند. حرف F نیز مشخص می‌کند که این ماژول‌ها در نسخه‌های تک سیم‌کارت و جهانی این موبایل قرار می‌گیرند. البته تمامی مدل‌های این دو گوشی به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز خواهند شد.

    شرکت سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگانی است که همچنان از جک هدفون در گوشی‌های خود استفاده می‌کند. برخلاف سایر برندهای جهانی که به مرور زمان، این پورت را از گوشی‌های خود حذف کرده‌اند، سامسونگ در جدیدترین گوشی‌های خود از جمله گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 از جک هدفون بهره برده است. گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از لحاظ طراحی ظاهری و قابلیت‌ها نیز به مدل‌های اس 8 شباهت خواهند داشت. گفته می‌شود گلکسی اس 9 از نمایشگر 5.8 اینچی و اس 9 پلاس از صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع پنل اینفینیتی دیسپلی برخوردار می‌شوند. گلکسی اس 9 همچنین با حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایت و یک دوربین اصلی همراه خواهد بود.

    شایع شده است که گلکسی اس 9 پلاس با آپگریدهای بیشتری نسبت به گوشی‌های نسل قبلی خود همراه می‌شود. این موبایل به تنظیمات دوربین دوگانه و رم 6 گیگابایت مجهز خواهد شد. نسخه‌ای از این موبایل از حافظه داخلی 512 گیگابایت برخوردار می‌شود. سامسونگ تولید این تراشه را از اوایل دسامبر آغاز کرده است. انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اسفندماه آینده رونمایی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر